G Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De fleste har nok lagt merke til denne kreasjonen nå. Jan Thomas har ikke forstått poenget. Politikk handler om å selge. Jeg synes det var litt spesiellt jeg også, men Jan Thomas (motepolitiet) tar feil. Det er tross alt kun et klesplagg. Og jeg tror ikke politikken / budskapet til FrP blir skadelidende av det. Tvert i mot tror jeg dette var et tøft og modig trekk. FrP er modige, og ikke minst tøffe. Det var kjernen, og dette har nok Siv tenkt gjennom meget grundig før hun kjøpte kreasjonen. Artig Siv! http://www.seher.no/922485/siv-jensen-kjoepte-kjolen-paa-brynsenteret 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skal kjolen symbolisere at hun liksom blir angrepet av flyvende peniser? Eller er det kanskje promotering av amerikanske droner på vei mot afghanske landsbyer for å drepe muslimske kvinner og barn? (før de rekker å søke asyl i Norge) Hvem vet, er bare å gjette i vei 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 huff dette så ikke bra ut 1 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kjip kjole. Det artige er at venstresiden plutselig gikk vekk fra "ytre skjønnhet betyr intet". Dobbelmoral er dobbelt så gøy, også på den moralistiske venstresiden. 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) hehe Skal hun selge de på Finn.no ? http://www.kjendis.no/2013/09/10/kjendis/siv_jensen/guri_solberg/tv_2/reality-tv/29194682/ Endret 10. september 2013 av G Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det gleder meg at kjolene nå er i fokus. Det øker sjansen for at de kan drive politikk uforstyrret. 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kan ikke si at den kjolen var helt etter min smak, kan heller ikke si at jeg bryr meg nevneverdig om den. Det er vel et av de mer perifere temaene som har vært tatt opp så langt i valgkampen/etterspillet til valgkampen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 FrP er modige, og ikke minst tøffe. Lol. "Et enklere liv for folk flest"? Kontroversielt og banebrytende. FRP er like standhaftige som en nysmurt værhane. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kan ikke si at den kjolen var helt etter min smak, kan heller ikke si at jeg bryr meg nevneverdig om den. Det er vel et av de mer perifere temaene som har vært tatt opp så langt i valgkampen/etterspillet til valgkampen. Er vel mer eller mindre akkurat min mening også, ganske stygg kjole, who cares? AtW Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Lol. "Et enklere liv for folk flest"? Kontroversielt og banebrytende. FRP er like standhaftige som en nysmurt værhane. Vel, de står nå værtfall for en spiselig innvandringspolitikk, og det tror jeg har lokket mange til å stemme på FrP. Så får vi se da, om Norge AS går under med FrP i regjering, som AP mafiaen og saueflokken deres mener. Endret 10. september 2013 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jaja, det er nå ihvertfall verdt å prøve alternativet til AP mafian, som allerede er på god vei i å kjøre landet i grøfta økonomisk sett. 2 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er det en kjole?? Trodde det var en tax-free-pose hun hadde tredd på seg. Forøvrig mener jeg Siv Jensens kjolevalg er politisk uinteressant. På det aller mest intense. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 hehe "standhaftig som en nysmurt værhane" At kjolen er stygg er jo egentlig ikke noe stort poeng. Jeg er litt enig i at kjolen minner om en reklameplakat, fin analogi "som en tax-free pose". Siv oppnådde det hun var ute etter, oppmerksomhet Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg reagerte ikke i det hele tatt på kjolen på valgnatten. Jeg reagerte heller ikke når hun åpnet talen med Mornna Jens. Dette ble kun tema når vi leste VG dagen etter. Mediene bestemmer hva som skal stå på dagsordenen. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg reagerte ikke i det hele tatt på kjolen på valgnatten. Jeg reagerte heller ikke når hun åpnet talen med Mornna Jens. Dette ble kun tema når vi leste VG dagen etter. Mediene bestemmer hva som skal stå på dagsordenen. Om bare flere tenkte det samme. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skal kjolen symbolisere at hun liksom blir angrepet av flyvende peniser? Eller er det kanskje promotering av amerikanske droner på vei mot afghanske landsbyer for å drepe muslimske kvinner og barn? (før de rekker å søke asyl i Norge) Hvem vet, er bare å gjette i vei Eller man kan bruke de øynene man forhåpentligvis fremdeles har, og faktisk se at de gjenstandene det er bilde av, er et antall leppestifter. Men det ville forutsette at man tar utgangspunkt i virkeligheten... - - - - On second thought: Hvis den person som har skrevet det siterte innlegget er blant de som er rammet av sykdommen mote/kleskoder, er det selvfølgelig snakk om en pasient som burde ha vært skjermet for det meste av visuelle media... Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bård Tufte Johansen sier at det ser ut som hundepeniser er avbildet på Siv Jensens kjole... Lurer på hvordan Bårds tiss ser ut, jeg da når han inentifiserer en hundetiss med en lebestift... Men lurer ikke tungt på dèt - men vil tro Bård skiller seg noe ut fra andre menn. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva er logikken bak utsagnet ditt? Er Bård Tufte Johansen en hund siden tissen hans var relevant for utsagnet hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå