MysticoN Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Baaah.. Fikk ikke en gang med meg at dere hadde fått nøkkler Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 eeeh... se den filmen som er linket i denne artikkelen. spol frem til 3.12. Hva spiller man her mage mot ...? Lenke til kommentar
Genki Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vent nå litt? Ble dette annonsert på forsiden deres tidligere i dag? o.O Lenke til kommentar
Greystark Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Alltid litt for sent ute :/ Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja takk!!!!!! Please! Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vær så snill å få en ! ? Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det ironiske er at jeg har 21 tabs oppe i firefoxen min av forskjellige sider som gir ut betanøkler (strengt talt 1 per dag på de fleste sidene) Men Gamer var en av dem det ikke hadde slått meg engang ville gi bort nøkler. Klikka meg inn på sia 7 minutter etter nyheten var oppdatert da selvfølgelig bare for at dere skulle erte meg. Prøvd meg på den Blizzard Facebook greia au sia dag 1, men der er det bare totalt kaos, så ut som at denne faktisk var tilgjengelig i noen minutter, noe som irriterer meg desto mer. Så jau, skaff flere nøkler.. Ett par tusen denne gangen burde holde. Go Go! *Host hark* (Jeg tar gjerne min under bordet via PM) *Hark hark* Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja det hadde vært helt fantastisk! Sitter og ser stream etter stream. Jeg bare klør etter å spille det! Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "one could only dream". Jeg så denne annonsen litt for sent:( Gratulerer til de som fikk den Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vent nå litt? Ble dette annonsert på forsiden deres tidligere i dag? o.O Selvsagt. Lenke til kommentar
LXXII Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde vært flott med en key istedet for å se på streams hele tiden Lenke til kommentar
JHTorkveen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Surt. Har surfet nettet konstant i flere uker på utkikk etter beta-keys, og er innom Gamer.no mange dager daglig uavhengig av dette, og så er det en giveaway de 5 minuttene jeg ikke er pålogget. Fikk ikke en gang registrert meg for å være aktuell om de får en bunch til. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Mer tilgjengelig for nybegynnere? Magic: The Gathering er da i aller høyeste grad tilgjengelige for nybegynnere. Det finnes intro-packs, det finnes dataspill-versjoner av det for å lære seg å spille, det finnes muligheter for draft-turneringer både offisiellt og hjemme hos folk. Man trenger ikke å ha samlet kort fra 1993 for å spille dette. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Vel, Hearthstone er jo en fordummet versjon av Magic: The Gathering egentlig. Syns nå hvertfall jeg da som en gammel Magic spiller. Men Hearthstone har også unike mekanikker i spillet som skiller de ut. Men det virker fortsatt veldig spennende og avhengighetsdannende ikke minst. TGC er visst veldig i vinden for tiden kan det virke som med flere spill på vei. Endret 10. september 2013 av Cappo Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Om det skulle dukke opp en ekstra, så sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nedtur. Jeg hadde også lyst på en! Gleder meg å få tak i dette spillet. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg er ganske sikker på at det har vært botter som har dratt inn 50% av nøklene ikke tale om at 100 keys forsvinner på 4 minutter uten noen form for forreklame. Som Tor-Steinar skrev tror jeg du undervurdere sterkt hvor mange som ser forsiden til Gamer.no hvert minutt. :-) Det tok ca. ti minutter å dele ut alle nøklene (som, ikke overraskende, blir ca. ti i minuttet, langt fra noe som tyder på ufine taktikker), og det er ingenting som tyder på at det er noen bots som har tatt noen av nøklene. Vi har enkelte heuristikker i bakkant for å oppdage opplagte forsøk fra automagiske boter (men godt lagde sådane kommer seg selvsagt rundt det meste, så lenge vi fortsatt ønsker å være brukervennlige overfor de som deltar), og det er iallfall ingen av dem som har slått ut på noe her. Jeg har gått gjennom en god del av innleveringene, og det er ikke noe som ser ufint eller mistenksomt ut på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Nøkler til døgeniktene som sitter hjemme og ikke gjør noe på dagen... Endret 10. september 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ja, lukter veldig fishy dette her, men sånn er vell livet. EDIT: Snodig at nesten ingen av disse 100 i det hele tatt har skrevet i tråden her. Fikk en key via gamer.no Vil anbefale folk som er interessert i Hearthstone og sjekke ut Hearthstone.no Der er det også mulig å få tak i beta keys fra tid til annen. Der kom bl.a tipset om at gamer.no hadde keys ganske fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå