Lochness Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 jeg følger med gamer og har ikke sett at det har vært noen konkuranse om beta nøkkler... Fikk ingen vassel om det på mail eller på FB eller her før dere postet at de var borte Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja, lodde ut til de som har skrevet i denne posten som enda ikke har fått. Det hadde vært noe. Så eventuelt lodde ut resten til andre. Lenge siden jeg har vært så oppstemt rundt en betakey. Lenke til kommentar
Lochness Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har prøvd å få tak i nøkkel helt siden de åpnet får CB... ingen luck i det heletat og ser at fårsatt er uheldigt å få tak i nøkkel igjen Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 jeg følger med gamer og har ikke sett at det har vært noen konkuranse om beta nøkkler... Fikk ingen vassel om det på mail eller på FB eller her før dere postet at de var borte Vi postet både på Facebook og Twitter, men det gikk veldig raskt, ja. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jammen faen da, kommer hjem fra jobb, bare for å se at det er tomt?! Kunne ha ventet til kl 17:00, så arbeidsfolk fikk en sjangse de også! 1 Lenke til kommentar
Lochness Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vi postet både på Facebook og Twitter, men det gikk veldig raskt, ja. fikk ikke noe opp... Litt irriter men sån er det bare... Spesielt når jeg har prøvd så lenge å få tak i en nøkkel.. Jeg spilte TGC i "gamle" dager og når det kom online var jeg ekstremt gira å prøve det siden jeg hold på med TGC over 7 år.... Lenke til kommentar
igxx Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! VÆR SÅ SNILL! var til og med æ som spurte om dette på facebook siden deres, og har vært på lang tur i dag så har ikke hatt tilgang til internett. Noen som er villig å selge kontoen sin? eller låne eller hva som helst <3 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg er ganske sikker på at det har vært botter som har dratt inn 50% av nøklene ikke tale om at 100 keys forsvinner på 4 minutter uten noen form for forreklame. Når en nøkkel selges for 100-200 euro så kan du ta deg f*** på at bots står klar til å sanke inn keys Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Botene står nok klare, men lite som tyder på at de stakk av med disse nøklene. Vi har som nevnt oversikt over hvem som meldte seg på, og det er ingenting mistenkelig over verken navn eller epostadresser i dette tilfellet. Og husk: Man måtte svare korrekt på et spørsmål + skrive inn navn/epost for å få nøkkel. Jeg tror enkelte av dere undervurderer hvor mange lesere vi når ut til. Vi har delt ut masse nøkler før, på denne måten og andre måter. Folk er generelt svært glad i betanøkler, men dette var hakket mer populært enn antatt. Uansett: Det blir sannsynligvis flere muligheter, og da gjør vi det på en annen måte. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Synes uansett at det er flott at det ble delt ut 100 nøkler, selv om jeg var noen sekunder for sent ute. 1 Lenke til kommentar
Lochness Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Litt rart at dere fikk kun 100 når gamer.com fikk 350 som første de fikk.... HS er ganske populært grundet at HS ble streamet fra dag 1 i CB . Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde vært deilig å endelig fått en beta key. Lenke til kommentar
umarex Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 det hadde vært så gøy å fått prøvd det. har sett stream av Kripp i 10 dager i strekk nå, helt snudd om døgnrytmen for å fått med meg og lært av han. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Tror grunnen til at de gikk så fort var jungeltelegrafen. Selv varslet jeg mine venner slik at de også rakk å anskaffe. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Flott dere deler ut midt i arbeidstiden da! Faen Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 awh, håper dere 100 koser dere med hearthstone! Var desverre alt for sein Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Yes please!! Vil ha! =) Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Yes please!! Vil ha! =) Baaaaaaaaaah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå