AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Min eksmann og jeg skilte lag for en stund tilbake, vi har to barn. Alt har gått stille og rolig for seg, vi skiltes som venner og sammarbeider godt om de to barna. Så, for ikke lenge side, ble min eks "innkalt" til møte med sine foreldre. De ville snakke med han om noe. Viste seg da at de har gjennom en"hemmelig offentlig tjenestemann" mottatt informasjon om meg. Om ting de ikke har noe med, både likning, personnummer, kontoutskrifter, NAV korrespondanse o.l. De kommer med beskyldninger i hytt og pine, og lar meg ikke være i fred. Eksen min tar selvfølgelig avstand fra de etter dette, men det er jo foreldrene hans så det blir jo vannskelig i lengden. Jeg føler meg overvåket og beglodd, nesten som en "bigbrother" som ser alt du foretar deg. Det hele endte med nervesammenbrudd og panikkangst. Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som har en idé? Ønsker de så langt ut av livet som mulig! Anonymous poster hash: de74b...26f Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg ville anmeldt dette til politiet. 2 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hva i all verden er en "hemmelig offentlig tjenestemann"? Offentlig og hemmelig er jo motsetninger, det henger ikke helt på greip. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hemmelig som at de ikke vil røpe identitet på den offentlige tjenestmannen det er snakk om, ingen motsetninger i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå