KillGOD Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg sliter... Jeg kommer meg ikke videre etter jeg har skrudd på pcn Blå skjerm... Jeg har nettopp kjøpt meg ett større system. Gikk fra Celeron 900 mhz til intel 2,4 mhz, men har samme kabinett med PSU på 240 Hva anbefaler dere meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 er psu på 240w er det mest sannsynelig at den er syndern,du bør nok satse på 350w Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ville nok ha hatt 350W å opp over. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har hørt mye bra om denne strømforsyningen, du kan også ta en titt på Enermax sine strømforsyninger, f.eks denne. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har hørt mye bra om denne strømforsyningen. Jeg har denne Fortron PSU'en -- helt lydløs og blir ikke varm. Det er en 120 mm vifte som er temperatur styrt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har hørt mye bra om denne strømforsyningen. Jeg har denne Fortron PSU'en -- helt lydløs og blir ikke varm. Det er en 120 mm vifte som er temperatur styrt. ja den er meget bra, har brukt den selv , nesten lydløs er den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå