Gå til innhold

Ikke tilgang til disk???

Spinner109

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært en del trøbbel med WD 80GB disker i det siste. Hadde noe lignende ditt problem, og en full formatering løste problemet (var ikke systemdisk). Kan være at det hjelper å formatere kun den aktuelle partisjonen, men det vet jeg ikke ettersom min disk ikke var oppdelt i partisjoner.

Lenke til kommentar

Det er en systemdisk, så det er begrenset hvor mye jeg er vilig til å formatere den (les: reinstallere windows). Har formatert en gang og feilen var både før og etter.

Får heller ikke startet partition magic, kommer da opp heilmelding om bad partition table...

Lenke til kommentar
Det er en systemdisk, så det er begrenset hvor mye jeg er vilig til å formatere den (les: reinstallere windows). Har formatert en gang og feilen var både før og etter.

Får heller ikke startet partition magic, kommer da opp heilmelding om bad partition table...

Du behøver ikke formatere hele disken, bare partisjonen. Men om feilen var der både før og etter forrige formatering, så virker det som det er en fysisk feil på disken. Du bør nok levere den til sjekk og evt. få en ny på garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...