DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Er så vant med at der dukker opp nye og gode serier på høsten, men så langt har jeg ikke fått med meg noe denne høsten. Hva som kommer av nye serier denne høsten/vinteren som er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) http://www.tv.com/news/tvcoms-10-most-anticipated-new-shows-for-fall-2013-137755019469/ Sjekk også "New shows" listen på forsiden. Endret 10. september 2013 av kjetilkl Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Sesongen har ikke startet ennå. 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Takker for svar:-) Ett par serier der som kan bli bra ser jeg:-) Endret 10. september 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er nok helt i randsonen av det du spør om, men selv er jeg veldig begeistret for denne serien: http://tv.nrk.no/serie/vesterhavsoeyene Har ubevisst ventet på en serie om Vesterhavsøyene, og så plutselig var den der... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ser en liten feil i den listen: Agents of S.H.I.E.LD. er riktignok laget av Joss Whedon, og det er han som har skrevet og produsert piloten. Men han vil ikke ha noe særlig mer med serien å gjøre. I stedet er det broren hans og kona til broren som vil ha hovedansvaret, sammen med en annen fyr jeg ikke husker navnet på engang. Det kan være første hint hvorfor piloten er helt grei, men de to neste episodene har vært rimelig dårlige. Det samme kan dessverre sies om Michael J. Fox Show. Bra skuespiller, gørrkjedelig sitcom. Hello Ladies har fått blandet kritikk, men første episode ble ikke sett av så mange. For min del blir det nok mest Supernatural og Arrow denne sesongen også. Litt lei Supernatural, men det er jo fint lite annet å se. Arrow lover heldigvis svært bra etter første episode av sesong to. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Så to episoder av Agents of S.H.I.E.L.D i går, og det var nok for meg. Dette blir ikke en serie jeg gidder å følge med på videre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Once Upon A Time In Wonderland har akkurat startet. Det er en spin-off fra Once Upon A Time, men dessverre ikke i nærheten like bra. Elendige effekter, kjedelig plot, en del meningsløse valg og komplett idiot Alice. Jepp, lover bra. Men Naveen Andrews og en viss katt er jo rå, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå