Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Temaet de siste par innleggene er gjennomdiskutert i disse trådene.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1488514 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1488250 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Så hyggelig at dere sprer virus med reklamene deres da og nekter folk å sperre for det av akkuratt denne grunn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 sikkert bare en bug. du kan det nok ikke i morra når de har fikset det Haha, kan fortsatt. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hvis jeg, som medlem (noe som jeg ikke er), tar screenshots av artiklene dere og legger det ut for ikke-betalende" å se. Hva kan dere gjøre for å stoppe det? Bryr dere noe om det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva kan dere gjøre for å stoppe det?Saksøke deg for brudd på opphavsretten og få erstatning for tapt inntjening. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva kan dere gjøre for å stoppe det?Saksøke deg for brudd på opphavsretten og få erstatning for tapt inntjening. Tror du de vil gå så langt? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva har det med saken å gjøre, det er feil. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva har det med saken å gjøre, det er feil. Bryr du deg? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg brød meg om å svare deg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Tror du de vil gå så langt? I første omgang er vel spørsmålet om du ville gå så langt. Geir 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Okei, jeg så en reklame på hw.no som jeg ville trykke på. Og gjorde det, men jeg kom selvsagt ingen steder, for jeg hadde bare whitelistet hw.no. Reklamen linket jo til http://adserver.adtech.de/adlink/1162/3017035/0/1744/AdId=10239521;BnId=1;itime=684932170;key=fallback;nodecode=yes;link=https://www.komplett.no/asus-vivo-pc/794623 og adtech.de er blokkert generelt sett så jeg fikk den selvsagt ikke opp. Det er litt uklart om dette betyr at dere lurer annonsørene, om dere lurer brukerne, om jeg lurer dere eller om jeg lurer annonsørene, men det kjennes litt rart ut. 1 Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Okei, jeg så en reklame på hw.no som jeg ville trykke på. Og gjorde det, men jeg kom selvsagt ingen steder, for jeg hadde bare whitelistet hw.no. Reklamen linket jo til http://adserver.adtech.de/adlink/1162/3017035/0/1744/AdId=10239521;BnId=1;itime=684932170;key=fallback;nodecode=yes;link=https://www.komplett.no/asus-vivo-pc/794623 og adtech.de er blokkert generelt sett så jeg fikk den selvsagt ikke opp. Dette høres merkelig ut. Adblock sperrer for lasting av elementer på en nettside, men skal ikke hindre deg i å laste en URL du klikker på. Prøv igjen med adblock deaktivert (ikke bare hvitelistet for et enkelt domene). Hvis du da får samme feil er det noe annet på maskinen din som blokkerer i tillegg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kanskje han bruker noe jalla-adblock? Og disse antitracke programvarene blokkerer vel selve serverne og URL'ene til adblock firmaene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvis du da får samme feil Det er ikke en feil, blokkeringsfunksjonen i Opera er ment å virke på denne måten. Er det blokkert så kan det ikke lastes inn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvis jeg, som medlem (noe som jeg ikke er), tar screenshots av artiklene dere og legger det ut for ikke-betalende" å se. Hva kan dere gjøre for å stoppe det? Bryr dere noe om det? Jeg tror nok ikke de ville ha brydd seg noe særlig i første omgang, når 90% av demmes egne artikler er "copy & pasted" fra andre nettsteder som faktisk har brukt mye tid på artiklene. 4 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvis jeg, som medlem (noe som jeg ikke er), tar screenshots av artiklene dere og legger det ut for ikke-betalende" å se. Hva kan dere gjøre for å stoppe det? Bryr dere noe om det? Du kan heller lenke til kildene det copy-pastes av så slipper folk å skru av adblock/blokkere JS for å skrolle nederst for å finne de. 1 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg brukte gamer.no før for å lese anmeldelser for spill (likte særlig anmeldelsene til Øystein Furevik). En anmeldelse ville da blitt mye bedre hvis den var skrevet av egen vilje og ikke ble styrt av hvor mye personen skulle tjene på den. Der tok jeg sannelig feil. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hvis du da får samme feil Det er ikke en feil, blokkeringsfunksjonen i Opera er ment å virke på denne måten. Er det blokkert så kan det ikke lastes inn. Du snakker altså ikke om Adblock, men den innebygde "Blokkert innhold"-funksjonen i Opera som du konfigurerer manuelt? Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Da forstår jeg ikke hvorfor du kobler dette til at vi lurer annonsører eller brukere i ditt første innlegg: Det er litt uklart om dette betyr at dere lurer annonsørene, om dere lurer brukerne, om jeg lurer dere eller om jeg lurer annonsørene, men det kjennes litt rart ut. Når du manuelt konfigurerer nettleseren din til å blokkere all trafikk til en gitt nettjeneste eller et domene høres det for meg ut som om dette fungerer akkurat som du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå