rvenes Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Fortell! Hvordan ser du for deg at det samfunnet skal fungere? Hvordan skal jeg som utvikler applikasjoner og lager websider få kunder hvis jeg ikke får lov å fortelle noen at jeg driver med det? Geir Ganske enkelt. Google søk. Da finner kunden det beste produktet, og du slepp å bruke penger på reklame. Win win sitvasjon. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Hvis du er flink vil kundene komme til deg. Hvor har du reklame idag som hjelper deg? Endret 20. september 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Anbefaler quick js button i chrome, bare skru av js så kan man lese artikler uten problem. Ser frem til noen kommer frem til en litt mer elegant fiks. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ganske enkelt. Google søk. Da finner kunden det beste produktet, og du slepp å bruke penger på reklame. Win win sitvasjon. Google søk gjør de store større, fordi det er de som kommer øverst i resultatene. Hvis du er flink vil kundene komme til deg. Hvor har du reklame idag som hjelper deg? Hvordan får kundene vite om meg, og at jeg er flink, om jeg ikke får fortelle dem det? Geir Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 http://www.aftenposten.no/kultur/Full-digital-tilgang-for-Aftenposten-abonnenter-7315703.html#.UjvnZsZtZWg Om noen år er vel alle de store nett-aviser betalte tjenester. Og inklusiv reklame. I følge adm. direktør i Aftenposten skal de bruke cokiees for å begrense tilgangen. I f.eks. Firefox vil et kjapt trykk på ctrl-shift-p gi ubegrenset tilgang til betal-aftenposten... Lenke til kommentar
preddy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) @@||hardware.no/js/* ser ut til å funke imens Endret 20. september 2013 av preddy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, blir vel ikke lenge før en eller annen nettside opprettes med innholdet fra de fleste nettsider som tar betalt for sine artikler Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 @@||hardware.no/js/* ser ut til å funke imens Takk! Jeg forstår ikke at de gidder... for noe piss. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, blir vel ikke lenge før en eller annen nettside opprettes med innholdet fra de fleste nettsider som tar betalt for sine artikler Count me in! Tenk hvor mye vi kan tjene på reklame Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spurte adblock+ Om det var noen vei utenom dettte og dette var svaret Adblock Plus You can add this exception rules to Adblock Pus: @@||hardware.no/js/adtech_ad.js Like · Reply · 3 minutes ago Og virker som bare fy kan du være grei å skirve hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Google søk gjør de store større, fordi det er de som kommer øverst i resultatene. Hvordan får kundene vite om meg, og at jeg er flink, om jeg ikke får fortelle dem det? Geir Nå gjør du vel deg selv vanskelig med vilje..? Det finnes jo mange eksempler på bedrifter som har blitt en suksess på grunn av word of mouth. 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Gidder ikke lese noe som er fullt av reklame. Så dere kan stikke og henge dere. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Her er den nye guden: @@||hardware.no/js/juicyads_homead.js Endret 20. september 2013 av iFire Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) kan du være grei å skirve hvordan man gjør dette? Ved bruk av denne metoden så minsker du inntektene til Tek.no-nettverket. Edit: iFire var før meg. Endret 20. september 2013 av Merko. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) <snip> Edit: iFire var før meg. Fin guide, for Chrome: Trykk Options Trykk Edit, lim inn, og Save. Endret 20. september 2013 av iFire Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ca 90-95% er jo bare oversatt fra engelsk uansett, det er lite journalistikk involvert. 1 Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 add filter er grået ut.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Ca 90-95% er jo bare oversatt fra engelsk uansett, det er lite journalistikk involvert. Det er jeg forsåvidt enig i. Er veldig lite som er egenprodusert. Derfor synes jeg det er litt feil at jeg skal betale de masse penger på arbeid som egentlig andre har utført. Nå har de riktignok tatt seg et tak med Ekstra artiklene, som etter hva jeg kan se er nogenlunde egenprodusert, men som du sier, resterende er nok en del klipp & lim. add filter er grået ut.. Trykk på "Custom filters"-taben til venstre. Endret 20. september 2013 av Merko. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nå gjør du vel deg selv vanskelig med vilje..? Det finnes jo mange eksempler på bedrifter som har blitt en suksess på grunn av word of mouth. Tja. Du må gjerne nevne noen av dem, så vi kan diskutere hva de tjener penger på. Geir 3 Lenke til kommentar
kmo911 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) slettet av meg pga moderator... Endret 7. oktober 2013 av kmo911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå