Populært innlegg enhet Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 prøv hardware selv å se, stor boykot på gang 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jenschr Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Her mistet HW.no en leser. 16 Lenke til kommentar
bakpak Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Her mistet HW.no en leser. Ja nei blir nok ein del av dei ja... Merkelige er jo att det kun er HW delen av tek nettverket som har dette.. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Terrasque Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Eh.... Hva inn i helgoland er det de holder på med? Vel, tydelig at de ikke vil ha meg som leser, iallefall. Edit: For de som ikke har sett enda.. https://dl.dropboxusercontent.com/u/2401158/random/hw/uff1.PNG https://dl.dropboxusercontent.com/u/2401158/random/hw/uff2.png Endret 10. september 2013 av Terrasque 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Speciale Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Her mistet HW.no en leser. Mistet klart en leser til. Det er ikke slik at hw har monopol på hardwarenyheter i verden, og de fleste kan lese engelsk. Jeg vurderte å bli en pluss abbonent, men det toget gikk definitivt nå. 50 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jenschr Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Skal på pur F sniklese ekstra artiklene de legger ut, uten ekstra abb. Endret 10. september 2013 av Jenschr 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Edit: For de som ikke har sett enda..Aha. Nei, så aggressiv oppførsel kan jeg ikke støtte. 28 Lenke til kommentar
fredvoll Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Trodde jaggu meg påtvunget reklame på nett var så 2000... Er ualminnelig lettskremt og får ennå angst på tanken av Stratos og V-75 reklamer fra hine hårde dager. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg kristwa Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Blir en prinsippsak å ikke gi etter for slik tvang, så nå kan de glemme at jeg skrur av reklameblokkeringen 35 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Inni heiteste..! Jeg har nettopp blitt Ekstra-medlem, så jeg merket ingenting før jeg så forumtråden. Testet www.hardware.no i en annen nettleser med adblock, uten å være pålogget, og det var ikke et vakkert syn. En diger popup som dekker over innholdet, og som ikke har en X i hjørnet for å fjerne popupen. (Hvordan fjerner man den da, egentlig?) Jeg fornyer ikke premium-medlemskapet om det skal være sånn. Endret 10. september 2013 av Mannen med ljåen 17 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Inni heiteste..! Jeg har nettopp blitt Ekstra-medlem, så jeg merket ingenting før jeg så forumtråden. Testet www.hardware.no i en annen nettleser med adblock, uten å være pålogget, og det var ikke et vakkert syn. En diger popup som dekker over innholdet, og som ikke har en X i hjørnet for å fjerne popupen. (Hvordan fjerner man den da, egentlig?) Jeg fornyer ikke premium-medlemskapet om det skal være sånn. Man kan bare fjerne den ved og deaktivere Adblock. 2 Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Man kan klikke hvor som helst i området utenfor popupen for å lukke den, men innhold i artikler forblir utilgjengelig 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg tørrfisk Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Da sier jeg takk for meg. Så for meg at det gikk nedover etter edda.Får vel gå over til utenlandske sider, hvor nyhetene gjerne er ferskere og. 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg RqO Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Har ikke sett en ad på noen sider på flere år. Adblock eier. Slipper til og med de helvetes 30sek reklamene på YT. Ekstra-artiklene kan man lese i kildekoden. Ikke like fancy interface, men funker. 10 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Den plagsomme meldingen en gang i blant var grei, men dette blir for drøyt. Det finnes nok andre gode hw-sider til at dere på noen måte trengs... 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg tomatotomato Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Og hva er problemet? Hardware treger jo penger fra en eller annen plass, og med adblock aktivert blir det veldig lite penger i kassa. Har jo sett mye verre reklamer andre plasser. Hvorfor ikke bare white-liste hw.no? Beklager, men prinsipp-sutringen henger ikke på grep EDIT: Med færre brukere så vil vel kanskje HW bruke mindre penger på serverkapasitet og sånn? Da blir de nok bare glade for at noen parasitt-brukere forsvinner. Endret 10. september 2013 av pederlh 30 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Og hva er problemet? Hardware treger jo penger fra en eller annen plass, og med adblock aktivert blir det veldig lite penger i kassa. Har jo sett mye verre reklamer andre plasser. Hvorfor ikke bare white-liste hw.no? Både ja og nei. Poenget er ikke at jeg ikke vil whiteliste hw.no, men heller måten de prøver å tvinge det igjennom på. hw.no tjener penger på flere måter, en av de er reklame. Om de taper penger på folk med adblock kan sikkert diskuteres i det vide og brede. Men måten dette blir gjennomført nå (med tvang) vil mest sannsynlig føre til at folk heller bruker anandtech, reddit, og andre kilder til nyheter. Det hjelper jo ikke stort at folk kommer til å slenge dritt om de heller akkurat. Så problemet mitt er egentlig 50/50, en del at de prøver å tvinge meg til noe, og en del at jeg ser at dette kommer til å gå dårlig for hw.no. (Men det kan jo hende jeg tar feil og at de øker reklameinntektene. men jeg tviler) 7 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Både ja og nei. Poenget er ikke at jeg ikke vil whiteliste hw.no, men heller måten de prøver å tvinge det igjennom på. hw.no tjener penger på flere måter, en av de er reklame. Om de taper penger på folk med adblock kan sikkert diskuteres i det vide og brede. Men måten dette blir gjennomført nå (med tvang) vil mest sannsynlig føre til at folk heller bruker anandtech, reddit, og andre kilder til nyheter. Det hjelper jo ikke stort at folk kommer til å slenge dritt om de heller akkurat. Så problemet mitt er egentlig 50/50, en del at de prøver å tvinge meg til noe, og en del at jeg ser at dette kommer til å gå dårlig for hw.no. (Men det kan jo hende jeg tar feil og at de øker reklameinntektene. men jeg tviler) Tror at det du er inne på er noenlunde rett. Om banneret i stede for hadde vært en oppfordring til å whiteliste på adblock, for at hw.no trenger mer penger, så hadde nok over 90% gjort det. Ser tenkemåten til Hardware, men ja, fullstendig feil fremgangsmåte. Men er det fortsatt grunn til boikott? 2 Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 så, lenge til prisguiden blir smittet av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå