zeetings Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hallo, har en innlevering i norsk hvor jeg skal skrive om en interesse eller noe som intresserer meg. Så det jeg lurte på var om noen kunne skrive et lite framlegg om Breaking Bad for meg som varer i ca 5 min? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du skal ha noen andre til å skrive om noe som interesserer deg så du slipper å gjøre innleveringen? 4 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde likt å sjå deg i arbeidslivet med den holdningen der, fy flate xD 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hallo, har en innlevering i norsk hvor jeg skal skrive om en interesse eller noe som intresserer meg. Så det jeg lurte på var om noen kunne skrive et lite framlegg om Breaking Bad for meg som varer i ca 5 min? Du er patetisk... 1 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du er patetisk... Bare fordi han er lat har du ingen grunn til å trøkke ned på han! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg har ikke trøkket ned på han, men skildret han for det han er slik han fremstår nå. Ingen oppegående mennesker liker slike holdninger i samfunnet. Og dette tar kaken, han lager en konto på et forum for å spørre folk på forumet om de kan gjøre leksene hans. 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvis du ikke har lyst til å gjøre innleveringen kan du like godt være mann nok til å innrømme det. Når du skal holde fremlegget, still deg opp foran klassen og innrøm at du ikke gadd å gjøre leksene dine. Ingen kommer til å synes at det er kult, men i det minste er du ærlig. Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg har ikke trøkket ned på han, men skildret han for det han er slik han fremstår nå. Ingen oppegående mennesker liker slike holdninger i samfunnet. Og dette tar kaken, han lager en konto på et forum for å spørre folk på forumet om de kan gjøre leksene hans. my bad! Lenke til kommentar
elghunk Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skift tema! Fortell at du er interessert i stillhet og stå framfor klassen musestille i 5 minutter. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skift tema! Fortell at du er interessert i stillhet og stå framfor klassen musestille i 5 minutter. Eller decibel skalaen og få klassen til å lytte intenst etter smålyder. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg står foran dere i dag for å fortelle om noen av mine interesser. Breaking Bad er en av de. Hvorfor liker jeg serien? Fordi Bryan Cranston er kjekk. Neida, jeg tuller. Sannheten er at jeg ikke vet helt selv. Jeg er ikke personen som ønsker å finne ut av ting i livet. Jeg liker helst å sitte på sofaen og la dagen gli fordi, mens jeg titter ut av vinduet. Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Scenen der Walt hiver pizza'en på taket er verdt alle episodene alene. Lenke til kommentar
tole Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hallo, har en innlevering i norsk hvor jeg skal skrive om en interesse eller noe som intresserer meg. Så det jeg lurte på var om noen kunne skrive et lite framlegg om Breaking Bad for meg som varer i ca 5 min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå