Gå til innhold

Hvor kan jeg få fikset macbooken min?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fuktskader på macbook airn min , så nå sliter jeg bla. med at shift el. har hengt seg opp (blir bare store bokstaver) , og den leser heller ikke minnepenn lengre.

Hvordan kan jeg få den reparert , må jeg virkelig betale 359,- for å snakke med apple på tlf, for å få fortelle dem at jeg trenger å sende den inn? Det er jo ikke et teknisk problem...

Den er kjøpt på apple.no, og er utenfor garanti tid, er uansett selvforskyldt fuktskade. Vi har ikke Eplehus her, har dog Elkjøp og Expert som har apple, men har de noe form for support? Vil bare ha den fikset så fort som mulig..

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at det ikke er minnepennen som er defekt?

Hva slags fuktskade?

Jeg er sikker på at det er fuktskade.. (anbefaler ikke å ta boblebad med maccen ved siden av, spesielt ikke på nachpiel.. :/ Skulle ha spotify osv. Ble vel itt mer vannsprut enn jeg trodde..

Noen tips om hvor jeg kan få den reparert?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til hvilke muligheter det finnes for å reparere dette i din landsdel.

Uansett så vil du sannsynligvis få beskjed om at det ikke lønner seg å reparere, det blir for dyrt.

Du kan gå innom Elkjøp/Expert og spørre hvem som er nærmeste serviceverksted for Mac. Ta en telefon dit for å få et overslag.

Tastaturet har delenummer H661-6059.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få den reparert , må jeg virkelig betale 359,- for å snakke med apple på tlf, for å få fortelle dem at jeg trenger å sende den inn? Det er jo ikke et teknisk problem...

Ikke vet jeg, men jeg har ringt apple flere ganger uten å betale 349,-, og uten å ha applecare.

Har du vurdert å ringe ellkjøp eller expert og spørre dem om det du lurer på?

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...