Niklasp Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Wall Street Journal er sikre på at Apple-ryktene er sanne.– Ja, iPhone 5S kan lese fingeravtrykk Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 ..og en backdoor til NSA så vips har alle som eier en 5S fingeravtrykket sitt i diverse etterettningsorganisasjoner verden over. Stay ouf of trouble people! 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 ..og en backdoor til NSA så vips har alle som eier en 5S fingeravtrykket sitt i diverse etterettningsorganisasjoner verden over. Stay ouf of trouble people! Er spent på å høre litt detaljer rundt hvordan dette kommer til å virke. Jeg kan se for meg at disse fingeravtrykkene kun blir lagret lokalt. Hagge jeg vært Apple hadde jeg ikke turt å stille meg i en situasjon hvor man har en database på fingeravtrykk større enn politiet uansett om den ikke er knyttet om mot personen det gjelder Ikke i disse NSA-tider. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ser ikke helt hvorfor vi skal ha fingeravtrykkslesere på mobiltelefoner.. Ja PIN-koder kan være noe herk, men skru den av da vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg