AfterGlow Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dell har sluppet nye arbeidsstasjoner.Disse bærbare PC-ene er skikkelige kraftplugger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvordan er dette/disse skjermkorta til gaming? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De er IKKE for gaming. "Crippled" for gaming, er sagt om Quadro. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Noe info om vekt? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fick inte läsa artikeln då jag har adblock, Är detta något ni kommer köra på alla artiklar? 3 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De fleste quadro-kort funker helt fint til gaming. Har et selv i min egen laptop. Men man betaler jo ekstra for proffunksjoner man kanksje ikke trenger. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde en M4700 en periode, og brukte den som eneste gamingpc. Den hadde AMD skjermkort, som var default, mens Nvidia Quadro var dyre oppgraderinger. Jeg ser INGEN grunn til å se ned på Quadro som spillkort. Forøvrig er det en av de beste laptopene jeg har brukt, og M4800 ser enda bedre ut. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fick inte läsa artikeln då jag har adblock, Är detta något ni kommer köra på alla artiklar? Jeg har ikke det problemet, men jeg har adblock; sannsynligvis fordi jeg har hvitelistet TEK-nettverket i adblock (Det var forresten svært enkelt, sånn ca 2-3 museklikk. ) Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fick inte läsa artikeln då jag har adblock, Är detta något ni kommer köra på alla artiklar? Hardware.no har etter forslag fra dets lesere nå lansert ekstra artikler man må betale for. I tillegg blir man også kvitt reklame. Dette er bare 20,- kroner måneden. Da behøver du ikke AdBlock på Hardware.no. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hadde en M4700 en periode, og brukte den som eneste gamingpc. Den hadde AMD skjermkort, som var default, mens Nvidia Quadro var dyre oppgraderinger. Jeg ser INGEN grunn til å se ned på Quadro som spillkort. Forøvrig er det en av de beste laptopene jeg har brukt, og M4800 ser enda bedre ut. Quadro-kort gir i hovedsak mindre gaming performance enn konsumermodellene fra samme generasjon, og på toppen en mye høyere prislapp, så vil først og fremst anbefale det til de som trenger det til type CAD ol. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Quadro-kort gir i hovedsak mindre gaming performance enn konsumermodellene fra samme generasjon, og på toppen en mye høyere prislapp, så vil først og fremst anbefale det til de som trenger det til type CAD ol. Det er klart, men det er nok mindre forskjell enn de fleste tror. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Meh. Nå er jeg litt irritert over at jeg akkurat har kjøpt og begynt å bruke en haswell basert "workstation" laptop. Den skjermen 15.4" kommer med skulle jeg gjerne hatt. På den andre siden er jeg godt fornøyd med denne nye laptopen (multicom arctic W740s) med 1080p IPS panel, og kan klare meg fint uten dell til det meste. Skjermene deres er jeg ganske fornøyd med da. Ultrasharp er kos på studentbudsjett. EDIT: BTW, videoen er fjernet av brukeren... Endret 11. september 2013 av GullLars Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fick inte läsa artikeln då jag har adblock, Är detta något ni kommer köra på alla artiklar? Ja, er skikkelig irriterende. Sitter på jobb-pc der dette er skrudd på som standard, og ikke direkte lett å skru av, og da er det surt å ikke få lest artiklene. På hjemmepc har jeg styrt unna adblock, men så skriker jeg opp om reklamene er av en ekstra irriterende karakter. Begynner bl.a. å bli møkk lei at videoer (Dinside, VG og Dagbladet, for eksempel) må først spille av halvt minutt reklame for hver eneste video/nett-tv-snutt som legges ut. Skal man bare se en eller tio snutter, så OK, men om man, som på Dagbladet fort ser 10-15 snutter etter hverandre, så er det til å bli permanent skallet av... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg lukker alltid Dagbladet-videoene før jeg får sett dem. Noen sekunder med reklame så får Dagbladet ha videoene sine helt for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå