Arodem Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Rockstar er nær å tredoble forgjengerens budsjett, hevder skotsk avis.Les hele saken Endret 10. september 2013 av Arodem Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Utvikleren har brukt 170 britiske pund, eller i overkant av 1,6 milliarder kroner?? Jeg følger ikke med på økonomi, men hvor mye er pundet verdt nå om dagen egentlig? 3 Lenke til kommentar
Daggerm Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De har nok brukt mer enn 170 pund... Lenke til kommentar
hmm..skeptisk Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "170 britiske pund".....snakk om inflasjon.... sry..kunne ikkje dy meg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skulle ikke forundret meg at cirka halve den summen er markedsføring. 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "I november i fjor spådde EEDAR-analytiker Jesse Divnich at Grand Theft Auto V kommer til å selge 25 millioner kroner i løpet av sitt første år på markedet." Eg trur Rockstar håper på litt meir enn 25 millioner kroner det første året Lenke til kommentar
fatim Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Utvikleren har brukt 170 britiske pund, eller i overkant av 1,6 milliarder kroner?? Jeg følger ikke med på økonomi, men hvor mye er pundet verdt nå om dagen egentlig? 170 000 000 (hundrede og sytti millioner) britiske pund skal det egentlig være. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Skal vel ikke bare selge 25 millioner kroner første år på markedet heller. Regner med det skal være 25 millioner kopier. Litt i meste laget da... Endret 10. september 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "I november i fjor spådde EEDAR-analytiker Jesse Divnich at Grand Theft Auto V kommer til å selge 25 millioner kroner i løpet av sitt første år på markedet." ^ Ikke for å værra ett rasshøl, men ser ikke ut som at artikkelforfatter ville hatt en fremtid som Økonom. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Takk for arresteringene. Gikk litt kjapt i korrekturen her. Alt er fikset nå. 2 Lenke til kommentar
Mosy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "Det massive gjennombruddet kom dog første med Grand Theft Auto III på PlayStation 3 i 2001". Sist jeg sjekket kom ikke GTA3 ut til PS3 . Ikke kom PS3 ut i 2001 heller. 2 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skulle ikke forundret meg at cirka halve den summen er markedsføring. Det er typisk de største utgiver selskapene og tulle så mye med budsjettene etter rådgivning fra consultants/marketing folk som ikke har noe kjennskap til industrien og forbrukerne. Jeg blir kvalm av å se trailerne for nye Generals av Victory Games hos EA, de sløser så ekstremt mye penger på markedsføring kampanjer at det er trist når disse pengene kunne gått til å ansette flere utviklere. Rart at ikke de har lært av THQ sine feil, homefront beste eksempel på at massiv markedsføring ikke redder et dårlig spill. Liker bedre utviklere som Uber Entertainment, håper det er fremtiden for industrien. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) "Det massive gjennombruddet kom dog første med Grand Theft Auto III på PlayStation 3 i 2001". Sist jeg sjekket kom ikke GTA3 ut til PS3 . Ikke kom PS3 ut i 2001 heller. eh det er vel feil. både gta 3, vice city og san andreas kom til ps2. gta 4 derimot kom nok til ps3. for det har jeg til 360'n, mens de andre står i hylla hewr hjemme med ps2 cover på seg. uansett, nå er jeg veldig klar for lange kvelder med gta 5. Endret 10. september 2013 av Spirre Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kan ikke si det nok. Gleder meg. Men er litt redd for Rockstar, med tanke på at de begynner å sette listen noe vel høyt. Slutten av neste uke kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 hva mener du med slutten av neste uke? spillet kommer på tirsdag. noen heldige jævler får sikkert tak i det i løpet av helga dersom noen er litt tidlige med å sende det eller sette det i hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå