kakebake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei, har lyst å starte med et eller annet projekt ved siden av skolen, men har ikke noen spesielle ideer. Tenker jeg har lyst å utvikle en eller annen nettside / mobil applikasjon. Lurte på om noen hadde noen spennende/morsomme ideer? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kunne jo prøvd på ei spesiell nettside, litt sånn utanom det vanlige. Meiner med dette at den har litt spesielle og kanskje litt morsomme funksjoner, som kan vera artige å prøva å få til. Lenke til kommentar
kakebake Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Ja er noe i den duren jeg er ute etter, har du noen eksempel? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja er noe i den duren jeg er ute etter, har du noen eksempel? I det drøyeste laget, men dette er eit eksempel på ei litt utanom det vanlege nettside http://astretchyhand.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå