Stylpe Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Settingen: Vernepliktig som skal være sesjonsassistent og reise rundt hele f-ings Troms og Finnmark frem til 1. mars. Problemet: Ingen norske laptoper med ATI Mobility Radeon 9600 PRO til fornuftig pris (ennå, men jeg kan ikke vente mer) Løsningen: Kjøpe fra utlandet! Dilemmaet: Falcon Northwest Fragbox PRO eller Hypersonic Aviator GX6? Jeg satt nemlig lenge og så på GX6en med hakeslepp (GOD DAMN så rålekker den ser ut med Colorshift Purple/Green). Så bestemte jeg meg for å se litt mer kritisk på dette, og letet litt rundt. Har vurdert Voodoo og Alienware også, men har slått dem fra meg. Så oppdaget jeg Fragboxen. Lavere pris og (sannsynligvis) mye mer ytelse, men blir gjerne litt problematisk å bruke i bil og fly. Men den vil mest bli brukt på hotellkveldene, så jeg kan nok leve med det. Kan dere gutter og jenter hjelpe meg å ta et snarlig valg her? Samtidig lurer jeg på om dere kan noen lure triks i ludo når det gjelder utenlandskjøp. Hilsen Stylpe ^_^ Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg sitter og lurer på akkurat det samme nå. (jeg er også vernepliktig..) Valget mitt står mellom Hypersonic Aviator GX6 eller GX8. Det fine er at de leveres uten windows, for de som har det fra før, eller vil bruke linux. Amerikansk tastatur kan jeg fint leve med. Problemet er hvordan å få kjøpt. Noen som vet om norske forhandlere? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 sjekk www.whitebox.no, de selger cl5 som er det samme som en av de nevnte hypersonic-pcene. den er riktignok litt dyr... Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 dersom du vet at det ikke blir et alt for stor problem ville jeg gått for fragbox. eller visst du er rik, en enda dyrere modell fra Falcon.... 8) det er selfølgelig mest praktisk med gs6... men når du er ferdig i armyen ville du nok helst hatt Falcon maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå