Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

WV Caddy 1991

b4kk3n

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en bil som beskrevet i emnet. Er ganske ny med bil og har ikke så mye erfaring. Bilen er av god årgang, men går som ei kule! Det som begynner å skje nå er at innvendig så mister jeg komponent for komponent.

Det første som begynte å skje var at taklyset, som vanligvis slår seg på når en dør åpner skrur seg på, sluttet å fungere på førersiden. Den fungerte helt fint på passasjersiden. Det kommer et lite blink, ellers ikke noe. Dette var vel 2 dager siden.

I går når jeg satt meg i bilen merket jeg at den støyet mindre enn vanlig. Det var fordi vifta på klimaanlegget ikke fungerte. Uansett hvordan jeg stilte den var den helt død. Nokså irriterende.

Bestemte meg for å prøve å se litt på bilen når jeg var ferdig på jobb, men da oppdaget jeg at radioen ikke fungerte! Da ble plutselig dette katastrofalt.

Jeg er jo såpass oppegåenes at jeg skjønner at dette sannsynligvis har noe å gjøre med strømmen. Men må jeg sjekke sikringer da? Har disse 3 komponentene en fellesnevner? Kan de slutte å virke på ulike tidspunkt hvis det er en sikring?

Setter pris på hjelp her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...