provolone Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei Kjører win 7 og siste variant av itunes. Prøvde å lese meg frem til det via supporten, uten hell. Noen som kan ta det step by step? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Denne tjenesten er ikke tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 lol, for noe piss. godt det bare var ett par låter da... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvis det hadde vært krise så går det an å sende e-post til apple og be om å få laste ned kjøpene på nytt. Da vil de åpne for dette, men de gjør det kun en gang. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Som mobile999 sier vil Apple tillate nedlasting en gang til, selv om vilkårene sier at det ikke tillates. Jeg har prøvd dette og har fått lov til å laste det ned en gang til. Dessverre mistet jeg musikken igjen og hadde tatt backup av min iPhone. Backupen fgikk ikke an å restore tilbake til min iPhone. I motsetning til provolone, var det musikk for 2000 kr. Så når det var tid for ny mobil, ble det android. Piss ja, men det er Apples filosofi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå