ImSoBlonde Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvis man på en ipad åpner en facebooksamtale og den kommer i en "boble" vet dere, vil den boblen/samtalen også vises på andre steder man er logget inn på facebook? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja, så lenge det skrives noe skal det gjøre det. Også vil det også komme opp tidspunkt når meldingen er lest hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Samtalene er synkronisert over alle plattformene, ja. Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Takk for svar Det er en gammel samtale som ble åpnet, og ingen nytt skjedde i den. Hva skjer da? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Da ligger den nok enda litt lenger ned på lista (mest sannynlig). Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Så ansiktet til personen i samtalen kommer altså ikke opp som en "boble" på de andre stedene man er pålogget? Må ha det inn med teskje, for gjorde nettopp en stor feil... Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Uten å være hundre prosent sikker, så kan jeg egentlig bare si at jeg selv har ikke opplevd det. Men kan du ikke bare logge deg ut fra alle enheter? Kan vel gjøres fra mobilen din -> Facebook -> Konto innstillinger -> Sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå