Jakke Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kjøpte meg ny CPU, RAM og HK i januar, og har tydeligvis ikke installert nye drivere siden da. Men etter hva jeg ser på amd.com, så kunne jeg installert de nyeste driverne i mai, og fortsatt hatt de nyeste, for den nyeste non-beta er 13.5 Hvor ble det av 13.6, 7, 8 og 9? Alle disse er kun tilgjengelig som beta, dette kan jo ikke stemme i det hele og det store?! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 AMD droppet månedlige oppdateringer av driverne sine rundt juni i fjor for å kjøre samme drivermodell som Nvidia, hittil ser det ut til å fungert veldig bra. stort sett alt av drivere etter 13.4 har vært spill-spesifikke optimaliseringer og CFX-forbedringer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg har ikke eid NVidia siden 2003, hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg har ikke eid NVidia siden 2003, hvordan gjør de det? De kommer med nye drivere som enten forbedrer spillytelsen i spesifikke spill (krever ingen omstart av Windows og er bare profilpatching,) og 2-5 ganger i året kommer det en driver som skal forbedre ytelsen i alle tilfeller (færre av disse i det siste fra Nvidia.) AMDs siste store driver var 13.4, så kom 13.5 og 13.6 BETA som var profilpatcher for enkelte spill (Metro LL husker jeg på i øyeblikket,) så kom 13.8 BETA som var frame-pacing, og 13.10 BETA er en videreutviklet utgave av 13.8 BETA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå