ttt Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 eg har tenkt (omsider) å kjøpe meg ei optisk mus. men kva skal eg velge?? må ikke vere veldig dyr. helst ikkje meir enn 400 kr.. har tenkt litt på MICROSOFT Mouse Intelli Explorer Optical USB v3.0 er denne å anbefale? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kjøp: Logitech MX700 Cordless Optical Mouse Trådløs mus USB/PS2 Retail eller Logitech MX500 Optical Mouse USB & PS-2, Retail Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Til spill eller internett surfing? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 billigmus: Logitech MX310 eller MS Intellimouse Explorer 3.0 litt dyrere: Logitech MX500 trådløs: Logitwech MX700 (helt lik MX500, bare trådløs) ellers er Microsoft på banen med ett par nye mus nå snart, og MX710 kommer vel også (som er bluetooth utgaven av MX700) jeg tror jeg ville kjøpt MX310...hvis jeg skulle valgt idag, det er akkurat samme optisk teknologi i alle MX musene til Logitech, forskjellen er bare utformingen og antallet ekstra knapper/trådløst eller ikke) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ellers er Microsoft på banen med ett par nye mus nå snart, og MX710 kommer vel også (som er bluetooth utgaven av MX700) Ka e egentlig forskjellen på bluetooth musa og "vanlig" trådløs? raskere overføring eller noe? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Intelli musa er god... Mange pro-gamere bruker den Det er ikke alltid prisen det står om. Kjøpte meg en Boomslang 2100 (dog ikke optisk) men den fungrer ikke som den skal. Kula sklir og har testet alt av musmatter (everglide, funC, icemat, osv) :o Men det kommer jo selvfølgelig ann på hva du skal bruke musa til. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis du skal ha det absolutt beste så velger du MX500. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Intelli musa er god... Mange pro-gamere bruker den Det er ikke alltid prisen det står om. Kjøpte meg en Boomslang 2100 (dog ikke optisk) men den fungrer ikke som den skal. Kula sklir og har testet alt av musmatter (everglide, funC, icemat, osv) :o Men det kommer jo selvfølgelig ann på hva du skal bruke musa til. Kule mus passe vel ikkje til den typen musmatter Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Intelli musa er god... Mange pro-gamere bruker den Det er ikke alltid prisen det står om. Kjøpte meg en Boomslang 2100 (dog ikke optisk) men den fungrer ikke som den skal. Kula sklir og har testet alt av musmatter (everglide, funC, icemat, osv) :o Men det kommer jo selvfølgelig ann på hva du skal bruke musa til. Kule mus passe vel ikkje til den typen musmatter Icemat er faktisk spesielt laget for kulemus, den er egentlig ikke for optiske mus. Func har jo en kulemus-overflate og. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Vise kor mye eg vet Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Kjøp deg Mx500. Vel verdt det. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Synes selv MS 3.0 er MYE bedre enn MX500.. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jepp. Intellimouse Explorer v3! Det _ER_ "the mouse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå