BackInBlack Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei! Forledens røyk harddisken på min Macbook Pro 17" (2008). Den startet, men ville ikke boote systemet. Jeg har tatt backup av enkelte ting på den, men er noen ting jeg gjerne skulle hatt. Jeg har prøvd ulike programmer som er kompatible med Mac-disker, uten et positivt resultat. Disken er koblet til via en dock. Med et program (HFSExplorer) var det mulig å hvertfall se filene og mappene på disken, men den klarte ikke kopiere filene av en eller annen grunn. Det jeg lurte på er om noen har noen triks? Maskinen er behandlet godt, så det er nok bare alderen på disken som er synderen. Det ser ikke ut til at det er noen fysiske skader. Er det noen firma i Norge som tilbyr HD recovery? Til en litt rimelig penge hvertfall.. Takker for svar. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ibas har fastpris på 7.990,- for Windows og 9.990,- for Mac. Om det er rimelig kommer vel an på hva som er på disken. Ahlberg Data har priser mellom 2.000,- og 9.900,- Usikker på om de tar Mac-disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå