Ovidia2 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 A N D R E A Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hehe ser du her ble røyken i bildet mye bedre enn på fotodotten nå skjønner jeg hvordan bilde ser ut på skjermen din og jeg skal slutte å pirke hehehe Flott ble og er det! Mvh Tommy 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Veldig bra Tove! Likar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Takk skal dere ha ja det er det samme bildet som på dotten ikke redigert noe mer.. koselig dere likte det! Hilsen Tove Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Tøft! Litt oppsnasen den jenta. Er det slik at hun nekter å slutte med røyken? Selv om alle anbefaller henne å gjøre det. Vel jeg bare kjente meg litt igjen fra tiden jeg røyka og folk sa: På tide du slutter med driten. Skulle ikke bli så personlig, men jeg ble litt fanget av bildet du har laget. Kjempestilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg