Gå til innhold

Tidsepoke og forbedringer i nytt Mafia spill, ønsker

Anbefalte innlegg

Mafia 3

I disse Gta V dager (som jeg gleder meg utrolig mye til :) ) Har jeg startet å spille litt Mafia 2, mens jeg venter. Jeg har egentlig altid foretrekt Mafias realisme over gta sin fokus på action og syke sprell. Så jeg gjorde ett raskt google søk akkurat nå, det ser ut til at en del sider spekulerer at Mafia 3 er under produksjon til next gen, samt at det blir avdukket i år.

Om dette stemmer er det fantastiske nyeter for meg, å alle andre som liker denne serien :) .

Til dere andre der ute, hvilken tidsepoke ønsker dere å se i ett nytt mafia spill?

Forandringer eller forbedringer som dere mener bør innført i 3?

Personlig håper jeg de ikke flytter spillet til nåtid. Bortsett fra det, er jeg åpen for det meste. 60-70 tallet hadde vært rått.

Ellers hadde jeg også satt pris på en ny by :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mafia 2 var mye dårligere enn det første. Det er ihvertfall min mening. Det er heller ingenting offisielt som tyder på at Mafia 3 er under utvikling.

Enig med deg at Mafia var bedre enn Mafia 2, men må si jeg digget Mafia 2 også. Var uansett en nesten umulig oppgave å overgå det fantastiske Mafia. Når det gjelder Mafia 3, så er det ingenting offisielt, men rykter vil ha det til at det er under utvikling. Håper på det. http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/5585/-mafia-3-kommer-til-ps4-og-neste-xbox

Lenke til kommentar

Mafia 1 er på min topp 3 liste gjennom tidene! Elsket byen, atmosfæren med gamke 30-talls biler og musikk, samt en superb historie (som sluttet altfor tidlig...). Mafia 2 ble for meg en skuffelse dessverre, muligens fordi forhåpningene mine var så store, men det var noe med selve byen og omgivelsene som ikke fenget. Byen var på en måte delt i 3-4 deler, noe som gjorde at jeg ikke følte meg like hjemme der som i Lost Heaven. Men såklart, de første timene med julestemning og glatte veier var ganske så legendarisk.

Håper ikke at Mafia 3 hopper altfor langt frem i tid, for min del må de gjerne holde seg på 40-50 tallet, aller helst gå tilbake til slutten av 20-tallet og ta det derifra, igjen! :)

Lenke til kommentar

Ehh... til moden som bytta navn på tråden, det var ikke ett elegant navnbytte.

Hva med: Mafia 3 spekulasjoner. Eller bare Mafia Serien eller noe.

Mafia 1 tok for seg 20 og 30 tallet, mafia 2 40 og 50 tallet. Logisk, men også noe jeg personlig hadde satt pris på, var mafia 3 60 og 70 tallet.

Spennende tid, som ikke altfor mange spill har tatt for seg. Gta London, Interstate76, så noen er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...