Proson123 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har en Cerwin Vega cls-12s og en Cerwin Vega clsc-12s, er det en måtte jeg kan spille med begge på samme forsterker som kun har 1 sub inngang? Funker sånn Y adapter fra ebay? Noen som vet om noen måtter? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Y-adapter burde funke. Men disse får du lett tak i i norge også. 20kr. på BIltema f.eks. Edit: Det er en sub-forsterker med 1 sub-inngang? Er ikke subbene aktive? Eller mente du 1 sub-utgang? Endret 9. september 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Proson123 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Begge subene er aktive. Jeg mente hadde en utgang på forsterkeren, som heter sub-out. Tror jeg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fungere med Y-split. Du må seff justere frekvenser og fase individuelt på subbene for å få det normalt. Plassering har også en del å si. Lenke til kommentar
Proson123 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Er det forskjell på Y-splittene på Biltema eller en fra Ebay? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du får disse på clas ohlson til under 100 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå