Krokanrull Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vedder en tier på at du aldri kommer til å boikotte Elkjøp på livstid for dette her. Hvorfor ikke? Er nok av elektrokjeder i Oslo, ser ingen grunn til å handle der igjen da jeg har nok av alternativ. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Også var det prisene da. Husk at du og må boikotte Lefdal, siden det inngår i Elkjøp-konsernet. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har fremdeles ikke mottatt noe fra Elkjøp jeg. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Etterhvert fikk jeg en verdikode på 150 kroner via mail hos Elkjøp. Da ble det service Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har fremdeles ikke mottatt noe fra Elkjøp jeg. og når bestilte du? lol Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Januar... Sånn går det når du bestiller derifra istedenfor på en spillside. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg fikk spillet en dag for sent. Kjøpte det i PS Store på releasedate og leverte tilbake spillet og fikk igjen pengene mine. Uheldigvis var Elkjøp-butikken utsolgt for GTA V så de fikk nok solgt det igjen ganske lett. Skal aldri bestille spill fra Elkjøp igjen. Blir nok kun online kjøp for meg på PS4. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Synd at enkelte spill ofte er dyrere når du kjøper det digitalt. Feks. GTA V kostet 350kr flere steder på release men kostet (Koster) 499 på PSN. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Fikk spillet en dag for seint fra Elkjøp, så jeg brukte angrefrist på 30 dager med forseglet forpakning. Fikk igjen 499 når jeg leverte tilbake GTA V. (la ikke merke til det først..) Betalte 449 inkl frakt for forhåndsbestilling. Kjøpte GTA for 349 hos Lefdal på lanseringsdagen, siste som var igjen, rundt 3 tida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå