Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noen som faktisk fikk sitt GTA V på release dagen fra ELKJØP?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg fikk dette svaret fra de når jeg spurte hva de gjør for å kompensere de som ikke fikk sitt på release dagen:

Hei og takk for din henvendelse.

Vi har hatt en forsinkelse med utsending av GTA V, dessverre så fikk ikke alle dette til release.

Vi beklager hvis du var en av de!

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag!

På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.

Med vennlig hilsen

Henrik

Kundesenteret

Så jeg har lyst til å svare de at *ingen* fikk spillet på release og at jeg krever kompensasjon for ikke å heve kjøpet. (prinsipp, ingenting annet....)

Jeg fikk dette svaret nå på mandag:

"Vi beklager dette, vi tok spesielle forholdsregler slik at spillet skulle komme frem til releasedato, men desverre opplever enkelte av våre kunder at dette ankom en dag for sent. Dette kommer av at spillets lansering er lagt til en tirsdag koblet med en meget streng sperrefrist fra Rockstar.

Vi beklager også at svaret kommer så sent, da vi har hatt stor pågang på mail de siste dagene.

Jeg håper at spillet har kommet frem nå."

Det ser altså ut som om NOEN fikk spillet EN dag for seint haha.

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette svaret nå på mandag:

"Vi beklager dette, vi tok spesielle forholdsregler slik at spillet skulle komme frem til releasedato, men desverre opplever enkelte av våre kunder at dette ankom en dag for sent. Dette kommer av at spillets lansering er lagt til en tirsdag koblet med en meget streng sperrefrist fra Rockstar.

Vi beklager også at svaret kommer så sent, da vi har hatt stor pågang på mail de siste dagene.

Jeg håper at spillet har kommet frem nå."

Det ser altså ut som om NOEN fikk spillet EN dag for seint haha.

Fikk samme svaret for 2 dager siden. Syns det er litt freidig av dem å skrive "en dag for sent", når jeg sitter her. En uke og 1 dag nå uten å ha fått spillet fra dem. :p

Lenke til kommentar

Fikk ikke kompensasjon jeg...

Fra mailen: "Skjønner selvfølgelig at det er leit at du ikke mottok spillet tidsnok. Vi har dessverre ikke noe mulighet til å gi ut kompensasjon for dette, da spillene skulle bli sendt ut tidsnok. Leverer du tilbake spillet får du selvfølgelig hele beløpet tilbake."

Nedtur altså. Sendte mail hvor jeg skrev jeg syns det var særdeles dårlig av dem. Sa også jeg leste her om noen som fikk 100 kr i avslag for færre dager forsinkelse enn mitt så får vi se om jeg får svar.

Skal selvfølgelig levere spillet tilbake til en av elkjøp-butikkene, men hadde jo håpet å få noe i tillegg. Kjipt når de mister kunder for livet pga. slike ting som dette her.

edit. Fikk spillet 1 uke og 2 dager etter releasedato forresten, for de som ikke har lest tidligere i tråden.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...