tc47 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Absolutt. Fikk FIFA 14 en dag før release i dag f.eks. Jævla Rockstar/Elkjøp kombinasjonen altså. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Var det noen som faktisk fikk sitt GTA V på release dagen fra ELKJØP? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg fikk dette svaret fra de når jeg spurte hva de gjør for å kompensere de som ikke fikk sitt på release dagen: Hei og takk for din henvendelse. Vi har hatt en forsinkelse med utsending av GTA V, dessverre så fikk ikke alle dette til release. Vi beklager hvis du var en av de! Vi ønsker deg en fortsatt fin dag! På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering. Med vennlig hilsen _______________ Henrik Kundesenteret Så jeg har lyst til å svare de at *ingen* fikk spillet på release og at jeg krever kompensasjon for ikke å heve kjøpet. (prinsipp, ingenting annet....) Jeg fikk dette svaret nå på mandag: "Vi beklager dette, vi tok spesielle forholdsregler slik at spillet skulle komme frem til releasedato, men desverre opplever enkelte av våre kunder at dette ankom en dag for sent. Dette kommer av at spillets lansering er lagt til en tirsdag koblet med en meget streng sperrefrist fra Rockstar. Vi beklager også at svaret kommer så sent, da vi har hatt stor pågang på mail de siste dagene. Jeg håper at spillet har kommet frem nå." Det ser altså ut som om NOEN fikk spillet EN dag for seint haha. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk dette svaret nå på mandag: "Vi beklager dette, vi tok spesielle forholdsregler slik at spillet skulle komme frem til releasedato, men desverre opplever enkelte av våre kunder at dette ankom en dag for sent. Dette kommer av at spillets lansering er lagt til en tirsdag koblet med en meget streng sperrefrist fra Rockstar. Vi beklager også at svaret kommer så sent, da vi har hatt stor pågang på mail de siste dagene. Jeg håper at spillet har kommet frem nå." Det ser altså ut som om NOEN fikk spillet EN dag for seint haha. Fikk samme svaret for 2 dager siden. Syns det er litt freidig av dem å skrive "en dag for sent", når jeg sitter her. En uke og 1 dag nå uten å ha fått spillet fra dem. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fikk samme svaret for 2 dager siden. Syns det er litt freidig av dem å skrive "en dag for sent", når jeg sitter her. En uke og 1 dag nå uten å ha fått spillet fra dem. Men du tar livet med ro og det liker vi! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er det noen som ikke har fått enda :O :O? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg har enda ikke fått mitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jesus christ. Dere burde fått hele spillet gratis. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Men du tar livet med ro og det liker vi! Tar det med ro fordi jeg kjøpte spillet på releasedato på Platekompaniet Haha! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ingenting fra elkjøp enda her heller. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 I dag fikk jeg det. Sendt mail til elkjøp om det kan bli noe kompensasjon i tillegg til pengene tilbake her. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 @Krokanrull: En uke og to dager etter lansering. Det er latterlig uansett hvordan man vrir og vender på det, og uansett hvem sin skyld den altfor sene leveringen.. 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fikk også mitt i dag! Woohoo! Det jeg fikk i dag var det som ble sendt på Tirsdag denne uka. Det eksemplaret jeg forhåndsbestilte, altså det som ble sendt dagen før release er ikke dukket opp.. og ikke tror jeg det kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Yayy, haha. Ikke verst, fikk jo den 2 dager etter den faktisk ble sendt da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Skjønner ikke at de klarer å skrive i en kundeservice-mail at de beklager sent svar grunnet mye pågang, og samtidig at de er klar over at enkelte kunder har fått spillet en dag for sent. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Alle har vell fått spillet nå? :O Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Skjønner ikke at de klarer å skrive i en kundeservice-mail at de beklager sent svar grunnet mye pågang, og samtidig at de er klar over at enkelte kunder har fått spillet en dag for sent. Samme her. Litt freidig av dem. Skrevet om kompensasjon til dem nå, venter på svar. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Fikk ikke kompensasjon jeg...Fra mailen: "Skjønner selvfølgelig at det er leit at du ikke mottok spillet tidsnok. Vi har dessverre ikke noe mulighet til å gi ut kompensasjon for dette, da spillene skulle bli sendt ut tidsnok. Leverer du tilbake spillet får du selvfølgelig hele beløpet tilbake."Nedtur altså. Sendte mail hvor jeg skrev jeg syns det var særdeles dårlig av dem. Sa også jeg leste her om noen som fikk 100 kr i avslag for færre dager forsinkelse enn mitt så får vi se om jeg får svar.Skal selvfølgelig levere spillet tilbake til en av elkjøp-butikkene, men hadde jo håpet å få noe i tillegg. Kjipt når de mister kunder for livet pga. slike ting som dette her.edit. Fikk spillet 1 uke og 2 dager etter releasedato forresten, for de som ikke har lest tidligere i tråden. Endret 30. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vedder en tier på at du aldri kommer til å boikotte Elkjøp på livstid for dette her. 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Haha om jeg skal forhåndsbestille COD ghosts blir det iallefall ikke fra Elkjøp eller Lefdal Blir nok Ludostore da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå