Krokanrull Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Student i Oslo her. Posten og alt i orden, men enda ikke fått forhåndsbestillingen fra Elkjøp. Nå er det ganske latterlig. Snart en uke senere. Jaja, har spillet allerede fra Platekompaniet så. Venter bare når jeg får det så jeg kan stikke innom Elkjøp og bruke angreretten med glans... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Fikk ikke min idag heller. Elkjøp unnskylder seg bare med Rockstar sin sperrefrist, at det var helg ved utsending og at de hadde fått ny logo(!). Har heldigvis kjøpt det hos Spaceworld. For et herlig spill! Har spilt ca. 30% av storyen siden i går. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Helt sykt at dere ikke fikk fra Elkjøp enda. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Helt sykt at dere ikke fikk fra Elkjøp enda. I know. Men men. Spiller ingen trille ettersom jeg har spillet fra Platekompaniet. Litt kjipt å vente med å levere det tilbake eneste. Skal jo ikke være slik selvfølgelig. Endret 22. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som vet når man kan kjøpe dette digitalt hos Microsoft? Testet på min Xbox tidligere i dag, men ser ikke ut til at det er sluppet digitalt ennå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Nope. Bare PSN, har jeg hørt. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er det vanlig at spill kommer digitalt først etter at de er lansert på disk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Ja, spill blir ofte sluppet digitalt litt i etterkant, for å verne om de fysiske butikkene. Når GTA V ikke allerede kan kjøpes digitalt til 360, er det nok tekniske utfordringer som ligger bak. Endret 22. september 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan gjerne se tidligere i tråden, vi er ihvertfall to stykker som bor i Norges andre største by, Bergen, som ikke fikk det på release av komplett. Hvis det kan kalles en "årntlig" webshop så vet ikke jeg, kommer aldri til å forhåndsbestille fra komplett igjen ihvertfall. Forskjell på 2 stykker og alle som har bestilt fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Var det noen som faktisk fikk sitt GTA V på release dagen fra ELKJØP? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg fikk dette svaret fra de når jeg spurte hva de gjør for å kompensere de som ikke fikk sitt på release dagen: Hei og takk for din henvendelse. Vi har hatt en forsinkelse med utsending av GTA V, dessverre så fikk ikke alle dette til release.Vi beklager hvis du var en av de!Vi ønsker deg en fortsatt fin dag! På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering. Med vennlig hilsen _______________ Henrik Kundesenteret Så jeg har lyst til å svare de at *ingen* fikk spillet på release og at jeg krever kompensasjon for ikke å heve kjøpet. (prinsipp, ingenting annet....) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg fikk det dagen etter release. Jeg er en av mange som alltid får Fifa spillene hvert år noen dager før release fra Elkjøp, så det var nok ikke posten sin feil at GTA V ikke kom på dagen, men Elkjøp. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Var det noen som faktisk fikk sitt GTA V på release dagen fra ELKJØP? Jeg fikk det fra elkjøp dagen før release. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg har fremdeles ikke mottatt mitt spill fra Elkjøp. Det ble bestilt i Januar. Fikk mail forrige fredag (13.09) at det forlot lageret deres. Begynner å tro det aldri har blitt sendt. Kjøpte spillet på Spaceworld på fredag, og ble ferdig med alle missionene i går kveld. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg fikk det dagen etter release. Jeg er en av mange som alltid får Fifa spillene hvert år noen dager før release fra Elkjøp, så det var nok ikke posten sin feil at GTA V ikke kom på dagen, men Elkjøp. Det er det jeg tror og, at de sendte det på mandag fra Sverige, hvilket i effekt betyr at ingen har fått spillet før dagen etter release. Jeg fikk det fra elkjøp dagen før release. Jøss..... da er du foreløpig den eneste jeg har hørt om som fikk det før tiden fra Elkjøp.... hmm Kjøpte spillet på Spaceworld på fredag, og ble ferdig med alle missionene i går kveld. Det er lov å kose seg litt mellom missionene og da Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Fikk mitt fra Elkjøp dagen etter. Én dag forseint, så Elkjøp skal få lov til å hoste opp de 449 kr igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Min kom jo torsdag. 2 dager etter. Får 100 kr som kompensasjon, og selger den til broren min. 349 er en god pris for GTA V, so yeah. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hmm, jeg som enda ikke har fått det vurderer å kanskje spørre om noe kompensasjon.Er jo 1 uke siden nå jeg skulle fått det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Tror faktisk de ikke har sendt den til deg... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har heller enda ikke fått mitt. CDON la som sagt inn en ny bestilling på Fredag, og den ble sendt i dag. Så nå krysser jeg fingrene og håper at jeg har det i morgen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Tror faktisk de ikke har sendt den til deg... Fullt mulig. Da burde jeg hvertfall få noe kompensasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå