tc47 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Uff iGlenn, uff. Den er vond. Lenke til kommentar
cdon.no Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ingenting fra CDON i postkassen i dag heller. Føles som jeg er den eneste i hele Norge som har forhåndsbestilt og enda ikke fått det. Hei iGlenn, Dette er veldig merkelig, vi har levert et femsifret antall spill på tirsdag. Har du kontaktet kundeservice? Bor du i Bergen? (vet at det ble en del forsinkelser med posten der pga bombetrusselen) Send meg gjerne en PM hvis du ikke vil ut med info her i forumet, så kan jeg hjelpe deg å finne ut hva som har skjedd. mvh CDON.COM Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei CDON.Jeg bor nok ikke Bergen, nei. Bor mye lengre nord oppe i Lofoten. Var i kontakt med kundeservice både i går og i dag. Vi fant ut at det var greiest å legge inn en ny bestilling, og heller se hva som dukket opp først i postkassen. Så kunne jeg heller returnere et av spillene på deres bekostning. Hvis det eksemplaret jeg forhåndsbestilte ikke er dukket opp før 2/10 kunne jeg reklamere. Uff iGlenn, uff. Den er vond. Ja, og utrolig surt mtp. at jeg aldri har hatt problemer med noe sånt før.. men så måtte det selvfølgelig skje med det spillet jeg har ventet lengst på. Lenke til kommentar
cdon.no Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei igjen, Kjedelig situasjon. Høres ut som om du har funnet en løsning sammen med kundeservice. Tror dessverre ikke det er mer jeg kan gjøre i dette tilfelle, de har betydelig bedre oversikt over bestillinger og ordre enn meg. Får håpe det løser seg så fort som mulig, og at vi finner ut hva som har skjedd. mvh CDON.COM Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Fikk ikke spillet fra Elkjøp idag heller. Har nå kjøpt det på Spaceworld, så helgen er reddet likevel. Angrer på jeg ikke gjorde det tidligere. Og Atomic Blimp følgte også med fra Spaceworld. Endret 20. september 2013 av eiv880 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Sykt eiv. hva skjer med posten?:S Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nei jeg fatter det ikke. Returnerer iallefall bare det jeg får (/om jeg får) i posten til Spaceworld. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Haha, Elkjøp leverte ikke i dag heller. Som jeg sa, i verste fall har vi det på mandag. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke har fått det! Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Fridager og kos har gjort at jeg har fullført story idag, gled dere! Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Komplett leverte varene sine dei! Bestilte vel 14 september seint på kvelden. 17 september dumpa det ned i postkassa Om du vil ha spelet på release dag, velg ein årntlig webshop. Om du vil ha det eit par dager seinere, velg elkjøp. Du kan gjerne se tidligere i tråden, vi er ihvertfall to stykker som bor i Norges andre største by, Bergen, som ikke fikk det på release av komplett. Hvis det kan kalles en "årntlig" webshop så vet ikke jeg, kommer aldri til å forhåndsbestille fra komplett igjen ihvertfall. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Haha, Elkjøp leverte ikke i dag heller. Som jeg sa, i verste fall har vi det på mandag. fikk den på onsdag, elkjøp brukte a post til meg ihvertfall Endret 21. september 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er det mange av dere som enda ikke har fått fra Elkjøp som benyttet dere av Norgesenergi-koden i april? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg benyttet meg av den koden og fikk det levert på onsdag. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Haha, Elkjøp leverte ikke i dag heller. Som jeg sa, i verste fall har vi det på mandag.Har du fått melding om at den er sendt fra Elkjøp? Jeg bestilte på tirsdag kveld. Fikk ikke melding av Elkjøp at de hadde sendt spillet før torsdags morgen. Ser ikke ut som jeg fikk spillet i dag heller. Normalt når jeg kjøper ting på nett, som til og med er stort som en bruskasse, får jeg det innen to dager. Hvorfor så vanskelig nå? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Jeg fikk melding på fredag, altså for åtte dager siden, om at det var sendt. Det har nok noe med å gjøre at Elkjøp sender så billig som mulig, og kanskje også at hovedlageret ligger i Sverige. Posten lover ikke raskere levering enn fem virkedager på B-post, så om det gikk fra dem på mandag, kan vi egentlig ikke klage på dem før til uka. Endret 21. september 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Såpass?! Er det posten som er sein, eller Elkjøp som lyver om at de har sendt spillet? Bor du langt borte? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Bor i Bergen. Det er mange her som ikke har fått det. Greia med B-post er nok at det kan nedprioriteres helt til leveringsfristen, så brevene ligger sikkert i et hjørne på lageret. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sjekket i postkassa igjen. Der var den vet du Var A-post forresten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Der var det en hentelapp i postkassa mi. På et PS3-cover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå