Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Holy hell, Lagunen står jo der. Should I just fucking do it? Hvor mye kommer det til å koste? Den jeg har forhåndsbestilt hos elkjøp er jo 449.. det er billig. Ville ikke blitt forundra opp mot 599,- 650 ,- 449,- var kanskje litt billig så tidig ja Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ville ikke blitt forundra opp mot 599,- 650 ,- 449,- var kanskje litt billig så tidig ja Billig? Tviler på at så mange vil risikere å bryte avtalen de har med leverandør/Rockstar ved å sende ut spillet tidlig, kan få konsekvens senere hvis f.eks komplett ikke får lov til å selge GTA-spill senere fordi dem sendte ut alt for tidlig nå... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Holy hell, Lagunen står jo der. Should I just fucking do it? Hvor mye kommer det til å koste? Den jeg har forhåndsbestilt hos elkjøp er jo 449.. det er billig. 599 for vanlige utgaven, og 649 for special edition på Gamestop De har også ekspress utlevering sånn at om du har med kvitteringen vil du bare kunne gå og bytte kvittering mot spill raskt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hmmmmm... 150 kr mer. Da dropper jeg nattåpent. Nyeste tanken som kan vinne her er å avbestille Elkjøp og kjøpe til 499 på PSN. Men kan noen her bekrefte at man kan begynne å laste ned på mandagen? Eller STARTER nedlastingen 00.01 17. september? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gleder meg til spillet, men er ikke SÅ desperat at jeg må ha det i hendene 00:01. Har ventet i mange år på dette, så skal klare å vente til etter jobb 17. september også. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 599 for vanlige utgaven, og 649 for special edition på Gamestop De har også ekspress utlevering sånn at om du har med kvitteringen vil du bare kunne gå og bytte kvittering mot spill raskt Kun 50,-mer for special edition? Kan det stemme? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kun 50,-mer for special edition? Kan det stemme? Tilbud nå frem til release om du forhåndsbestiller Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Tilbud nå frem til release om du forhåndsbestiller Ah, skjønner Trodde det var snakk om pris i butikk. Endret 11. september 2013 av August. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ah, skjønner Trodde det var snakk om pris i butikk. Ja, er snakk om i butikk. Gamestop har ingen nettbutikk i Norge Lenke til kommentar
coshr Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hmmmmm... 150 kr mer. Da dropper jeg nattåpent. Nyeste tanken som kan vinne her er å avbestille Elkjøp og kjøpe til 499 på PSN. Men kan noen her bekrefte at man kan begynne å laste ned på mandagen? Eller STARTER nedlastingen 00.01 17. september? Når du bestiller på PSN står det med liten skrift helt nederst at nedlastningen åpner 16/9. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) http://www.gamestop.no/gtavmidnight GameStop midnight launch. Noen som vet prisen hos game stop sine butikker? Jeg var dum nok til å forhåndsbestille der for lenge siden. Edit: Allerede besvart ser jeg Endret 11. september 2013 av stiaros Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har bestilt fra Gamezone, men ser dere skriver at de ikke sender før mandag. Det går ikke? Da er sjansene store for at jeg ikke får det før onsdag. Vurderer å avbestille, og heller gå i butikken å kjøpe det. da skal du være tidlig ute når butikken åpner.. jeg husker gta san andreas ble solgt ut og det som var igjen var reservert på div butikker, folk ringer inn til butikker og forhåndsbestiller. det var utsolgt over alt. jeg selv vet at jeg ikke får spillet før fredag neste uke. men jeg kan vente litt jeg. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Kanskje, med mindre du stikker innom og reserverer. Reserverte på mandag.. Betalte hele summen på stedet slik at jeg bare kan hente den. Eller nei, på fredag reserverte jeg. Endret 11. september 2013 av SLi Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hvis det er tilfelle at de ikke sender ut før mandag tror jeg jaggu jeg avbestiller kopien min derifra, og kjøper det på PSN istedenfor så jeg har det til midnatt. Eneste problemet med PSN er at dette spillet tar jo faen meg sikkert 20-30 gb etter oppdateringer, av de 40 GB jeg har på PS3'en Vil nok tro du burde kjøpe deg en ny harddisk til den Ps3'n. Er ikke en stor sak å bytte. Og jeg mener du ikke roter med garantien heller. Spillet tar 18gig. Du trenger det dobbelte ledig på maskinen for å kunne laste ned og installere. Altså 36gig, Regner med det er en 38-39 gig totalt på den 40gig versjonen din. Så i teorien kan du få det til men du må nok slette en hel haug med ting først. Ville nok ikke tatt sjangsen. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Vil nok tro du burde kjøpe deg en ny harddisk til den Ps3'n. Er ikke en stor sak å bytte. Og jeg mener du ikke roter med garantien heller. Spillet tar 18gig. Du trenger det dobbelte ledig på maskinen for å kunne laste ned og installere. Altså 36gig, Regner med det er en 38-39 gig totalt på den 40gig versjonen din. Så i teorien kan du få det til men du må nok slette en hel haug med ting først. Ville nok ikke tatt sjangsen. tar spillet 18 gig???? Da har jeg et problem. Jeg har hørt flere plasser at spillet (CD versjon) kommer til å ta 8 gig.... Jeg har et stort problem da, med tanke på at PS3'en som jeg har på sjøen bare er 12 gig stor... http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2013/09/10/reminder-gta-5-requires-an-8-gb-installation-on-ps3-and-360/ Her står det hvertfa 8 gig... Men dette er CD versjonen.... aner ikke om det er forskjell om du laster det ned, men det er jo ikke usansynlig Endret 11. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Her står det hvertfa 8 gig... Men dette er CD versjonen.... aner ikke om det er forskjell om du laster det ned.Uten å være bastant tør jeg påstå at PSN-versjonen helt sikkert er en del større enn om man kjøper det på plate. Spill som krever installasjon på HDD gjør dette for å kunne lese data raskere enn fra plate, men de bruker fortsatt plata til å lese annen data som kanskje ikke behøves så ofte eller av andre grunner kanskje er mindre krevende å lese av fra plata. Når man laster ned spillet i sin helhet har man jo naturligvis ingen plate å lese ekstra data fra og dermed må alt ligge på HDDen. Kort oppsummert vil dette trenge mer plass. Lenke til kommentar
SleepyMoo Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gå på nattåpent eller last ned på PSN om du vil spille kl. 00.01. Simples men vil man kunne spille det norsk tid 00.01? Eller må vi vente på andre med andre Timezones? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Uten å være bastant tør jeg påstå at PSN-versjonen helt sikkert er en del større enn om man kjøper det på plate. Spill som krever installasjon på HDD gjør dette for å kunne lese data raskere enn fra plate, men de bruker fortsatt plata til å lese annen data som kanskje ikke behøves så ofte eller av andre grunner kanskje er mindre krevende å lese av fra plata. Når man laster ned spillet i sin helhet har man jo naturligvis ingen plate å lese ekstra data fra og dermed må alt ligge på HDDen. Kort oppsummert vil dette trenge mer plass. Vil spillet som ligger rett på HDD kjøre glattere og da eller? Spesielt om det er en flash HDD tenker jeg... ? Håper fremdeles det blir anonsert en PC versjon om ikke så alt for lenge... PS3 blir bare nødløsningen fre til den kommer. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ettersom Komplett ikke sender før mandag så kjørte jeg innom Spaceworld her i byen (Fredrikstad) på vei hjem fra jobb.De holder nattåpent og jeg fikk forhåndsbestillt der nå I tillegg til luftskipet som følger med, så fikk jeg et gavekort på 100 kroner (som ikke kan brukes på GTA) og en GTA V-plakat Side 1Side 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vil nok tro du burde kjøpe deg en ny harddisk til den Ps3'n. Er ikke en stor sak å bytte. Og jeg mener du ikke roter med garantien heller. Spillet tar 18gig. Du trenger det dobbelte ledig på maskinen for å kunne laste ned og installere. Altså 36gig, Regner med det er en 38-39 gig totalt på den 40gig versjonen din. Så i teorien kan du få det til men du må nok slette en hel haug med ting først. Ville nok ikke tatt sjangsen. Ja jeg har klødd meg i hodet litt på hva jeg skal gjøre med den saken, på en side har jeg ikke lyst til å bruke penger på en harddisk når PS3'en min skal så og si "pensjoneres" etter dette spillet uannsett Nei må vel bestemme meg snart ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå