tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ja. Enig. Jævla bybane. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Fikk spillet i posten i dag fra Elkjøp. Blir å returnere spillet. 1 dag etter release her jeg bor bør være uakseptert... Får igjen 449 fra Elkjøp, kjøpte det på lanseringsdatoen hos Lefdal for 379. (Fikk den siste som var igjen til Xbox 360, rundt kl 16.00...) Endret 19. september 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen som ikke har fått det enda? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nå begynner det å bli komisk, ingen pakke fra Elkjøp idag heller... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dra til El-kjøp og kjøpt spillet, også bytter du bare spillet med kvitteringen fra butikken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nå begynner det å bli komisk, ingen pakke fra Elkjøp idag heller... Haha seriøst? Har ikke sjekket postkassen min enda.. så får se hvordan det er her. Hvor bor du? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Må jeg kjøpe det på Elkjøp for å returnere det andre i butikk? Tenkte å gå på Spaceworld å kjøpe det. Skal ikke legge igjen en krone hos Elkjøp noen gang. Bor i sentrum, og nå er jeg temmelig lei av dette tullet... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sentrum i hvilken by? Du kan selvfølgelig kjøpe det på Spaceworld nå og gi den som kommer i posten tilbake til Elkjøp senere. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sentrum i Bergen Ser bare at de skrev at det kunne byttes mot kvittering, funker da med kvitteringen fra når jeg bestilte på nett i Januar? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sentrum i Bergen Ser bare at de skrev at det kunne byttes mot kvittering, funker da med kvitteringen fra når jeg bestilte på nett i Januar? Kvitteringen i fra butikken er vel av nyere dato. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hjelper ikke stort med kvittering fra Spaceworld hos Elkjøp da. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen som ikke har fått det enda? Ja. Ingenting fra CDON i dag heller. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 I dag 07:10Forsinkelser på A-post til Bergen En del A-post til Bergen(Postnummer:5000-5499, 5600-5999 og 6800-6999) blir en dag forsinket på grunn av sent fly fra Oslo. Årsak: Bombetrussel på Flesland flyplass. Vi beklager ulempene dette medfører, og vi gjør det vi kan for å redusere konsekvensene for våre kunder. Vet ikke om dette er grunnen, men spillet burde jo ankomt Bergen tidligere enn idag?? Kan ikke du TC47 sjekke postkassen? Begynner nesten å lure på om pakken min kan ha kommet bort i posten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er så lat. Men greeeeeit skal gå ut og sjekke for deg, la meg bare ta på litt mer klær, er syk. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Stikk og kjøp det, og returner eksemplaret du forhåndsbestilte. Jeg gjorde dette, og angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 eiv: den lå IKKE i postkassen, haha. dette begynner å bli litt komisk.. Elkjøp burde gitt oss hele spillet gratis nå. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Vet ikke om jeg skal le eller grine. Tror skylden bør legges over på Posten Norge nå. (Posten i Bergen kanskje?) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Problemet for min del er at Elkjøp er utsolgt. Prater med CDON nå, og på ordrestatus står det sist oppdatert den 18/9. Kompisen min fikk det på release, men hos han står det sist oppdatert 16/9. Noen flere som har bestilt fra CDON som kan sjekke når ordren ble sist oppdatert? Jeg tror nemlig CDON har klart å sende spillet dagen etter release, selv om dufusen på kundeservice mener det ble sendt den 16/9. Endret 19. september 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 haha ler litt jeg. er vel posten Bergen ja lol. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sentrum i Bergen Ser bare at de skrev at det kunne byttes mot kvittering, funker da med kvitteringen fra når jeg bestilte på nett i Januar? Kvitteringen og returetten (14 dager, noen 30 dager), gjelder fra spillet kommer ut, når du har forhåndsbestilt. eiv: den lå IKKE i postkassen, haha. dette begynner å bli litt komisk.. Elkjøp burde gitt oss hele spillet gratis nå. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Tror skylden bør legges over på Posten Norge nå. (Posten i Bergen kanskje?) Tror Rockstar har mest skyld i dette. Når spillet lanseres på en tirsdag, og de tvinger butikkene til å holde igjen spillene til mandag, så er det ganske mange som har forhåndsbestilt som føler seg fucked. Dessuten var det noen butikker(Amazon.com bl.a.) som sendte ut spillet 3 dager før så folk fikk spillet den 15. september... Kjipt at det er så få (kun Gamestop her i byen) som kjører nattrelease. 600 kr for spill er for drøyt, Gamestop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå