Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert bergensposten som har viktigere ting å gjøre enn å kjøre ut B-post.

Lagerstatusen på nettsiden funket ikke hos meg, så jeg kjørte ut i pissregnet til Elkjøp Fana. De kunne meddele at den eneste "elkjøp"-butikken i Bergen som har spill igjen er Lefdal Åsane. Så mye for "butikkene har plenty"-skrytet på Facebook.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ser ut som det er eneste byen i Norge som ikke har fått det til nå fra Elkjøp. Er jo 2 dager etter lansering vi nå kommer til å få det, lol.

Neida, har ikke kommet i Oslo heller.

Edit: Så jeg har i hvertfall kjøpt min siste vare fra elkjop. Satt i 10 minutter og venta på svar fra dem i tlf uten hell. Tullinger.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Tror de har heftig pågang nå :p

Ok så da var det ikke bare Bergen da. Utrolig dårlig planlagt av en så stor 'gigant' som Elkjøp. Har også kjøpt min siste vare fra Elkjøp. Og det er prinsippsak, ikke noe ut av frustrasjon fordi jeg har jo skaffet spillet på mandag siden jeg hadde en dårlig følelse spillet ikke skulle komme før slutten av kuken siden de sender fra lager muligens i Sverige/B-post mandag morgen! Idioter på høyt nivå som ikke kom opp med en bedre plan enn det der altså.

Lenke til kommentar

Tror de har heftig pågang nå :p

Ok så da var det ikke bare Bergen da. Utrolig dårlig planlagt av en så stor 'gigant' som Elkjøp. Har også kjøpt min siste vare fra Elkjøp. Og det er prinsippsak, ikke noe ut av frustrasjon fordi jeg har jo skaffet spillet på mandag siden jeg hadde en dårlig følelse spillet ikke skulle komme før slutten av kuken siden de sender fra lager muligens i Sverige/B-post mandag morgen! Idioter på høyt nivå som ikke kom opp med en bedre plan enn det der altså.

Skjønner godt at du hadde en dårlig følelse vist du trodde at spillet skulle komme på slutten av kuken. :p

Endret av Cpt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror heller det er den rødgrønne regjeringen som står bak. Og jødene.

Haha, ja. På tide Erna tar hatten sin og går.

Men imorgen MÅ det ihvertfall være her. Har ikke orket å kjøpe det i butikk for så å returnere. Er student i Bergen, og Elkjøp ligger ikke i sentrum. Gidder heller ikke å ta den bedritne Bybanen til Lagunen eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...