Jonas2k Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke fått noe fra Elkjøp jeg heller idag. Hva er dette for noe jævla tull? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Problemet er nok rett og slett at Elkjøp bruker Postens billigste forsendelsesmetode for å spare penger. Leveringstid 3-5 virkedager, så om ting ble sendt på fredag ville de i beste fall vært her i går. I verste fall ble de ikke plukket opp før mandag og er ikke i postkassen før neste uke. Dere andre som ikke har fått det fra Elkjøp enda: Snakker vi PS3 eller begge deler? Endret 18. september 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg fikk mitt fra Elkjøp i dag Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Venter på et eksemplar til PS3. Fikk mail om at det var sendt på fredag. Ser jo at en fra Voss fikk fra Elkjøp idag, mens jeg som bor i Bergen ikke har fått. Er bare så unødvendig irriterende. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Da var spillet mitt i hus fra Coolshop! Bra levert Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Du ja. Hvordan? Snakket du med de i tlf? Og skal du få pengene inn på bankkonto? Fikk hundre kroner rabatt på Elkjøp, ikke på spillet. Fikk det på en måte for 124 kr. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk svar fra Coolshop: "Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for." Jeg VET jo at ingen som hadde bestilt fra Coolshop Norge fikk spillet sitt i går. De fraskriver seg ansvaret og velger meg opp i trynet. En elendig kjede med elendig kundeservice. Å si at de er en elendig kjede med elendig kundeservice er å hive bensin på bålet. Coolshop har lager i Danmark, og leverer derifra i god nok tid til at spillet havnet på posten til lørdag den 14. sept. Deretter har posten alt ansvar for at spillet kommer ut til riktig dato. Men siden ca. 70% av alt som skjer på terminaler osv til posten er automatisk og styrt av roboter(Tror jeg). Dermed kan du ikke klandre noen andre enn posten. Tviler på at Coolshop ikke vil at du skal få spillet til release! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk hundre kroner rabatt på Elkjøp, ikke på spillet. Fikk det på en måte for 124 kr. Ja ok skjønner. Hvor snakket du med for å ordne denne "kompensasjonen". Får ikke svar på facebook meldinger... Lenke til kommentar
Qake Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk mitt fra Cdon i dag Var på tide, for og si det sånn.. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ja ok skjønner. Hvor snakket du med for å ordne denne "kompensasjonen". Får ikke svar på facebook meldinger...Spurte på facebook, du kan eventuelt ringe eller senee mail til dem.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg sjekket nettop ordrestatus på guideboken som jeg har bestilt hos CDON. Den pakkes, og sendes i dag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Spurte på facebook, du kan eventuelt ringe eller senee mail til dem.. Ok. Personlig melding svarer de ikke på, men svarer på wallen og der skriver de - send personlig melding. haha... Lenke til kommentar
Billon Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 fikk spillet fra coolshop idag. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk mail om at spillet mitt ble sendt i går klokke 09.00, og overraskende nok lå det i postkassen min i dag! Bor i Nord-Norge. I tillegg fikk jeg en verdikupong på 100 kr. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk mitt i dag fra elkjøp. Trondheim.. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk mail fra elkjøp fredag at det var sendt, fikk spillet i dag (lillestrøm). Pizza bestilt, brusen er kald og spillet står og installeres! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Ligger sikkert i postkassen min den ja. Forresten, han som skulle få 100 kroner tilbake fra elkjøp, hvordan fikk du det? Skal de sende tilbake til bankkontoen din eller? Haha den lå IKKE i postkassen min og posten har kommet, mange brev osv. HAHA elkjøp. Takk gud for at jeg fikk tak i spillet på mandag. Fy faen, elkøp, fy faen! Noen i Bergen som har fått det av Elkjøp? Endret 18. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke noe i dag heller... Lenke til kommentar
VoS Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg fikk spillet i dag De sendte den mandag kl. 09. Fremme i dag. Ikke så forferdelig det egentlig. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Bare å sprade opp på nærmeste elektronikkbutikk, dere! Platekompaniet ble min "savior".Forhåndsbestilte også fra Elkjøp og ikke noe i dag heller. Uff, dette var litt av en smell i siden for Elkjøp...Jaja, angreretten blir brukt når det kommer. Stikker innom nærmeste Elkjøp og leverer det der når den tid kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå