Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Coolshop er en meget god nettbutikk, har bestilt mye derfra. I dette tilfelle er det Posten som har fucka det opp, rett og slett.

Okei. Har aldri brukt Coolshop før, men har heller ikke serlig tro på at det er deres skyld! Har du fått spillet enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei. Har aldri brukt Coolshop før, men har heller ikke serlig tro på at det er deres skyld! Har du fått spillet enda?

Nei, regner med at det kommer i dag. Fra Coolshop Norge på Facebook:

Informasjon til våre GTA V-kunder!

Alle Coolshops medarbeidere har jobbet hele helgen og pakket over 50.000 GTA V! På den måten sikret vi oss at alle ble sendt ut i tide. Vi trekker lodd om et superfett "gamer headset" til alle som slenger opp et bilde av deres nye GTA V på vår Wall. Kanskje til og med hvor langt du er kommet i spillet.

Det er naturligvis svært beklagelig at Posten for noen ikke har klart å nå frem med dine varer dagen etter vi har sendt den. Som du vet, har vi jobbet hardt for å få din vare pakket og sendt avsted dagen før utgivelsen, og deretter overlatt forsendelsen til Posten.

Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for.

Lenke til kommentar

Coolshop har jo lager i Danmark. Jeg har bestilt et spill fra dem, tokk 4 dager før det kom noe jeg synes er litt mye (Tar to fra feks cdon, til meg.).

jupp, nevnte det på forrige side!

Nei, regner med at det kommer i dag. Fra Coolshop Norge på Facebook:

Høres bra ut :) Det skal jeg gjøre!

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Coolshop:

"Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for."

Jeg VET jo at ingen som hadde bestilt fra Coolshop Norge fikk spillet sitt i går. De fraskriver seg ansvaret og velger meg opp i trynet. En elendig kjede med elendig kundeservice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...