Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Coolshop er en meget god nettbutikk, har bestilt mye derfra. I dette tilfelle er det Posten som har fucka det opp, rett og slett. Okei. Har aldri brukt Coolshop før, men har heller ikke serlig tro på at det er deres skyld! Har du fått spillet enda? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Coolshop har jo lager i Danmark. Jeg har bestilt et spill fra dem, tokk 4 dager før det kom noe jeg synes er litt mye (Tar to fra feks cdon, til meg.). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Okei. Har aldri brukt Coolshop før, men har heller ikke serlig tro på at det er deres skyld! Har du fått spillet enda? Nei, regner med at det kommer i dag. Fra Coolshop Norge på Facebook: Informasjon til våre GTA V-kunder! Alle Coolshops medarbeidere har jobbet hele helgen og pakket over 50.000 GTA V! På den måten sikret vi oss at alle ble sendt ut i tide. Vi trekker lodd om et superfett "gamer headset" til alle som slenger opp et bilde av deres nye GTA V på vår Wall. Kanskje til og med hvor langt du er kommet i spillet. Det er naturligvis svært beklagelig at Posten for noen ikke har klart å nå frem med dine varer dagen etter vi har sendt den. Som du vet, har vi jobbet hardt for å få din vare pakket og sendt avsted dagen før utgivelsen, og deretter overlatt forsendelsen til Posten. Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Coolshop har jo lager i Danmark. Jeg har bestilt et spill fra dem, tokk 4 dager før det kom noe jeg synes er litt mye (Tar to fra feks cdon, til meg.). jupp, nevnte det på forrige side! Nei, regner med at det kommer i dag. Fra Coolshop Norge på Facebook: Høres bra ut Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Da kom endelig brevposten fra Komplett til Drammen. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Gleder meg noe så sinnsykt til å komme hjem å spille idag. Kommer ikke spillet fra Coolshop idag, blir jeg litt skuffet! Men da er det jo posten sin skyld Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Intet spill i postkassa i dag! Nytter ikke med unnskyldninger når de fleste andre nettbutikker klarer å levere på avtalt tid! Hvis det derimot er posten sin feil så trekker jeg alt tilbake Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mulig jeg er gammel og ikke skjønner ungdomsslang, men hva innebærer det at det er "helt skråplan"? Det bør komme fra Elkjøp i dag, hvis ikke blir jeg skikkelig gretten.Haha. Autocorrect... "helt skrapa" skulle det stå! Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk svar fra Coolshop: "Dessverre lover ikke Posten 100% levering, men kun 98,6%. Beklageligvis ser det ut som om du er blant de 1,4% som må vente en ekstra dag, noe vi naturligvis er veldig lei oss for."Jeg VET jo at ingen som hadde bestilt fra Coolshop Norge fikk spillet sitt i går. De fraskriver seg ansvaret og velger meg opp i trynet. En elendig kjede med elendig kundeservice. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk det ikke i dag heller.. såeh, ja. Flotte greier. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fra hvor? Noen som har fått fra Elkjøp idag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hahaha leverer ikke Elkjøp i dag.. så er de ja... idioter. Da har de faktisk sendt B-post Er syk så burde bare suttet her og spilt videre, men har litt lyst å gå sjekke postkassen ute bare for å se om de leverte. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mitt spill fra Coolshop landet nettopp! Litt dumt at jeg har hjemmekontor frem til 16:00.....Men kun 3 timer igjen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Elkjøp leverte i dag (Oslo). Så om noen trenger GTA V til Xbox 360 så har jeg en kopi! (Spiller på PS3). Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Fekk da endeleg i posten frå elkjøp no. (Voss). Endret 18. september 2013 av Eaxis Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Fikk fra Elkjøp idag, YES! http://bildr.no/view/Y3dla0xH Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ligger sikkert i postkassen min den ja. Forresten, han som skulle få 100 kroner tilbake fra elkjøp, hvordan fikk du det? Skal de sende tilbake til bankkontoen din eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Får 100 kr rabatt av elkjøp pga jeg ikke fikk det til lanseringdato, altså jeg fikk GTA V for 124 kr Håper det kommer imorra da! Du ja. Hvordan? Snakket du med de i tlf? Og skal du få pengene inn på bankkonto? Endret 18. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ikke fått noe spill fra Elkjøp jeg i hvertfall. Er det mulig............................................................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå