VoS Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg liker ironien i at mange som forhåndsbestiller får det senere enn de som ikke gjør det. Men jeg forstår jo at Elkjøp, som er en stor kjede, vokter seg for reglene som Rocstar har satt. Nå kommer vel brevpakken fra Sverige også så dette var jeg forberedt på. Men de kunne ha moderert sine tidligere uttalelser ang å få spillet på releasedagen. Det var mye frustrasjon å lese inne på facebook nå. Har Ludostore Vollvik ignorert Rockstar og sendt tidligere ? Lenke til kommentar
Billon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som vet om hvor mye jeg må betale for å returnere spillet til elkjøp hvis jeg velger å kjøpte det i PSN i stedet? ingenting hvis jeg ikke tar feil så kan du bare levere spillet i en elkjøp butikk. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har noen fått fra coolshop ennå? Nop. Har ikke hørt om noen som har fått fra dem idag bestilte derrifra selv, og har håp om å få det i morgen! Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg kjøpte det på PSN nå til 499, og laster nå. Egentlig en helt ok pris, synes jeg. Jeg hadde uansett 85 kroner i "wallet" på PSN, som jeg fikk fra Elkjøp da de sendte meg feil produkt ved Battlefield 3-lanseringen. Jeg har forhåndsbestilt fra Elkjøp to ganger, og hver gang har de gjort noe feil. Ergo, 414 kroner kostet GTA V meg. Hvor stor er downloaden og virker nedlastingen stabil? Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hvor stor er downloaden og virker nedlastingen stabil? 18 GB, ganske stabil EDIT: Kommer også an på internettet ditt! Endret 17. september 2013 av Thosj Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/7480/23-ring-ble-knivstukket-og-ranet-for-GTA-V shit as Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Her går det ikke så bra med downloaden. Sjekket i stad, og da var det på rundt 800kbps. Prognosene så langt tilsier at spillet vil være ferdiglastet rundt kl 12 i kveld... Darn you, internetz! Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som vet om butikkene i sentrum i Bergen forsatt har GTA? På vei dit no! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor stor er downloaden og virker nedlastingen stabil? Som sagt ovenfor her, så er det 18 GB. Nedlastingen er stabil, og jeg har vel brukt omtrent 2 timer på å laste det ned med min 25 mbits linje. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Måtte opp på Platekompaniet på Storo å kjøpe spillet for 499. Spillet fra elkjøp for 450 kommer vel i posten i morgen det da...Tapte 50 kr og humøret mitt. Takk elkjøp. En færre kunde. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spillet mitt ble sendt fra Elkjøp i dag som brev. Når kan jeg forvente å få det da? Bor i Nord-Norge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hmmm... og når forhåndsbestilte du? Du kan seriøst klage sterkt til de og kreve 50% rabatt eller noe om du har forhåndsbestilt lenge siden altså. Tror ikke du får spillet før fredag. Lenke til kommentar
doW Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kjøpte GTA V gjennom PSN for en femhundrelapp. Brukte litt over en time på å laste det ned, og rundt femten minutter på installasjonen. Kart og manual kan forresten lastes ned gratis via itunes. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Forhåndsbestilt i desember 2012 for 250 kr, ettersom jeg ikke fikk BO2 på lanseringsdatoen heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Latterlig at de sender ut til deg i dag... helt latterlig. Du må virkelig klage og kreve noe tilbake. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk min kopi i dag fra Gamezone. Happyhappy! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg liker ironien i at mange som forhåndsbestiller får det senere enn de som ikke gjør det. Onde, onde menneske. 2 Lenke til kommentar
Janty Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor mange av de som bestilte fra Komplett har fått det i dag? Har sjekka posten hver time i dag, ikke tegn til noen pakke. Jeg fikk fra komplett i dag, og jeg bor et godt stykke borte fra lageret. Jeg ble utrolig letta:) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ingen GTA fra Elkjøp i dag, nå er det lov til å si at man er skuffet over dem... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Eløkjøp sendte aldri noen sendingsbekreftelse så jeg kjøpte på PSN istede, preloadet og ventet til i dag. Etter 30 min til med innstallering på PS3 får jeg beskjed om at "Content is not available until start date". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå