Engern Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er glad jeg ikke forhåndsbestillte. Dro på elkjøp til det åpnet i dag, sto i kø og fikk tak i spillet 10:05 Mens de som forhåndsbestilte fra diverse steder ser ut til å måtte vente i enda noen dager. Atomic blimp følger med også. Pluss at prisen ble 399kr 1 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Angrer jævelig på at jeg forhåndsbestillte. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da var pakken min fra Platekompaniet ankommet. De leverer alltid. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er glad jeg ikke forhåndsbestillte. Dro på elkjøp til det åpnet i dag, sto i kø og fikk tak i spillet 10:05 Mens de som forhåndsbestilte fra diverse steder ser ut til å måtte vente i enda noen dager. Atomic blimp følger med også. Pluss at prisen ble 399kr Ja bare gni det inn. Sitrep Cdon Oslo anyone? Lenke til kommentar
Billon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hvor bor du? oslo, du? Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 oslo, du? Bor på Røros, så forventer ikke å få det når ikke engang dere har fått det! Er på jobb så har ikke sjekka postkassa enda Lenke til kommentar
Billon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bor på Røros, så forventer ikke å få det når ikke engang dere har fått det! Er på jobb så har ikke sjekka postkassa enda Jeg har sjekket posten min så jeg vet jeg ikke får idag, men håper du får den selvom du bor i røros. Man vet aldri. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da holder jeg på å installere Gikk på Elkjøp og kjøpte et eksemplar i butikken. Sender "release" eksemplaret i retur når det kommer i posten. Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du er klar over at det er GTA IV det er snakk om? Og sist men ikle minst så er artikkelen fra 2011.Fullstendig klar over det, men jeg regnet med at gjaldt V også da en ansatt fortalte meg at Expert skulle boikotte GTA V. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har ikke fått det fra Coolshop nei. Fikk en kompiss til å sjekke, jaja.. Imorgen kanskje Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fra CDON, kom nå. Som forventet. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bestilte fra Elkjøp, og mottok spillet nå i dag. Strålende fornøyd og absolutt verdt ventetiden. Tror jeg har fått det til best pris, jeg ga 249,-kr for spillet.(PS3) Men jeg forhåndsbestilte det riktignok i november i fjor til "kampanje" pris. Men så er lansering bare blitt flyttet og flyttet. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bestilte fra Elkjøp, og mottok spillet nå i dag. Strålende fornøyd og absolutt verdt ventetiden. Tror jeg har fått det til best pris, jeg ga 249,-kr for spillet.(PS3) Men jeg forhåndsbestilte det riktignok i november i fjor til "kampanje" pris. Men så er lansering bare blitt flyttet og flyttet. Jeg har også bestilt fra Elkjøp (Til 224 kr), hvor bor du? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da er du faktisk den første som har fått fra elkjøp i dag. Se på Elkjøps facebook side Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ser ut som jeg får bite i det sure eplet og vente til i morgen likevel. Elkjøp var utsolgt. Aldri opplevd det før. Faen altså. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor mange av de som bestilte fra Komplett har fått det i dag? Har sjekka posten hver time i dag, ikke tegn til noen pakke. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 WHAT, hvordan kan en person ha fått og resten ikke, hvor bor du sir-alex ?? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Elkjøp. Forhåndsbestilt. Mail på fredag om "Sendt". Oslo. Ikke noe i postkassen i dag heller. Fuck elkjøp. Stikker å kjøper det i en butikk nå. Så får jeg heller sende spillet jeg omsider får i postkassen, tilbake. Expert derimot: http://www.expert.no/aktuelt/gtav/ Expert har GTA V til 379,- dagstilbud i dag. 1500 stk. Heldig jeg har en expert like med meg. Da er det bare å springe opp! Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Lol, to kompiser hadde begge bestilt fra Komplett, en med brevpost, som da ble levert idag, og den andre med tollpost (med sporing), som ikke ble levert i dag. Kom ikke lenger enn til Trondheim Han er ikke akkurat fornøyd nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bestilte hos Dustin.no for 14 dager siden, og de har ikke engang fått spillet inn, og det vil ta opp til 14 dager før de får levert spillet. Helt elendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå