Klatt3n Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lurer på om vi kanskje får spillet tilsendt til butikken i morgen. Kanskje jeg klarer å snike et med meg hjem? Gleder meg som en unge til GTA Online. Herregud. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Holy hell, Lagunen står jo der. Should I just fucking do it? Hvor mye kommer det til å koste? Den jeg har forhåndsbestilt hos elkjøp er jo 449.. det er billig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Rart da at Hauk fra Gamezone har sagt at de først sender det ut på mandag... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&p=20916084 Og han har sagt til meg at de sender deg til oss i Nord Norge på lørdag, slik at vi skal ha det på release i lik linje med dere i sør. Mailen han skrev til meg i går: " Alle europeiske nettbutikker har fått strenge krav fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag 16/9. Vi vil ha en spesialsending som går fra vårt lager på lørdag til de stedene som Posten trenger to dager på å levere til for å sikre at alle som forhåndsbestiller har spillet til lansering 17/9. J" Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Og han har sagt til meg at de sender deg til oss i Nord Norge på lørdag, slik at vi skal ha det på release i lik linje med dere i sør. Mailen han skrev til meg i går: " Alle europeiske nettbutikker har fått strenge krav fra Rockstar om å ikke sende ut spillet før mandag 16/9. Vi vil ha en spesialsending som går fra vårt lager på lørdag til de stedene som Posten trenger to dager på å levere til for å sikre at alle som forhåndsbestiller har spillet til lansering 17/9. J" Det betyr jo i praksis at man skal få spillet 16. slik at man har det til release som er 17. kl. 00.01. Lenke til kommentar
Populært innlegg GZ Hauk Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2013 En liten oppdatering, siden det fortsatt er mye usikkerhet rundt dette i forumet: Rockstar vil ikke at nettbutikker skal sende ut for tidlig, da de ikke ønsker at noen skal få tak i spillet før den offisielle lanseringsdatoen. Grunnen til at ingen norske nettbutikker får sende spillet før mandag 16/9 er at Posten sier selv at 95% av alle nordmenn har pakker som sendes med A-post (sendingsmåten på alle spill hos Gamezone) dagen etter sending. Dette gjelder da også 95% av våre kunder (sånn cirka, ikke skyt meg hvis jeg har litt tallfeil). Så er det dessverre slik at vi bor i Norge, et langstrakt land der enkelte postnummer er litt lenger unna Postens sorteringssentraler, der det ofte tar en dag (eller to) ekstra før pakken kommer frem. Vår jobb som seriøs spillbutikk er å sørge for at alle som har forhåndsbestilt har det de har bestilt i postkassen til rett tid, og da tar vi den ekstra jobben det er å sørge for at de 5% som bor ugreit til også skal ha en fair sjanse til å få spillet til lansering. Derfor har vi ordnet en ekstra sending som går fra vårt lager lørdag (Kunder som har handlet hos oss før vet at vi ikke sender lørdager normalt, så dette er helt ekstraordinært). Vi ønsker at alle som har forhåndsbestilt på Gamezone skal ha spillet til lanseringen. I forhold til Collector's Edition sendes de som Servicepakker, en tjeneste Posten sier tar 3 dager for levering. Disse sendes derfor fredag 13/9 og vil dukke opp til tirsdagen med normal postgang. Håper det oppklarer litt. Hilsen Hauk Gamezone.no 14 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har tenkt til å hente GTA på Spaceworld etter skolen på Tirsdag. Tror folk køer, og for lite spill blir et problem? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fin at du svarer her Hauk. Men det betyr jo faktisk at det ikke lønner seg å forhåndsbestille dersom man vil tilbringe hele natten altså fra 17. sept kl. 00.01 med GTA V?! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fin at du svarer her Hauk. Men det betyr jo faktisk at det ikke lønner seg å forhåndsbestille dersom man vil tilbringe hele natten altså fra 17. sept kl. 00.01 med GTA V?! Ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Gå på nattåpent eller last ned på PSN om du vil spille kl. 00.01. Simples 4 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fin at du svarer her Hauk. Men det betyr jo faktisk at det ikke lønner seg å forhåndsbestille dersom man vil tilbringe hele natten altså fra 17. sept kl. 00.01 med GTA V?! Det er nok et fåtall som har luksusen med nattåpne spillbutikker. Hadde vært fantastisk om Xbox Live også tilbød en digital kopi, men det endrer seg med neste generasjon. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg tror nok alle spekulasjoner om å få spillet på mandag kan legges død. Da er man heldig isåfall. Utrolig service fra Gamezone, kan umulig tenke meg at så mange andre aktører tar seg det bryet for å glede sine kunder! Endret 10. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har tenkt til å hente GTA på Spaceworld etter skolen på Tirsdag. Tror folk køer, og for lite spill blir et problem? Kanskje, med mindre du stikker innom og reserverer. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg tror nok alle spekulasjoner om å få spillet på mandag kan legges død. Da er man heldig isåfall. Utrolig service fra Gamezone, kan umulig tenke meg at så mange andre aktører tar seg det bryet for å glede sine kunder! Å klage på butikken for at de følger reglene til produsent, det blir bare dumt. Men jeg ville gjerne ønske å vite hvilke butikker som faktisk sender spillet på fredag. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Komplett.no skriver på facebook siden sin at de sender spillet den 13. sept også. Så det stedet er vel den beste sjansen for å få det før Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Å klage på butikken for at de følger reglene til produsent, det blir bare dumt. Men jeg ville gjerne ønske å vite hvilke butikker som faktisk sender spillet på fredag. Tror Ham 555 skrøyt av GameZone, ikkenklagde.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Komplett.no skriver på facebook siden sin at de sender spillet den 13. sept også. Så det stedet er vel den beste sjansen for å få det før Hvor i alle dager skriver de det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hvor i alle dager skriver de det? Uploaded with ImageShack.us Der 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Tja, det er vel synsing fra andre kanter - Komplett sier bare de sender ut så folk har det på lanseringsdatoen, og er sånn jeg ser det, ikke en svart på hvitt lovnad om at det sendes 13. september. Det er ikke komplett som skriver den datoen. For moro skyld la jeg inn bestilling på GTA V for XBOX360 hos komplett, og i ordrebekreftelsen står det riktig nok "Forventet sendingsdato: 13.09.2013". Endret 11. september 2013 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 jeg venter gjerne til lanserings dato siden jeg ikke kan sitte oppe hele natta fordi jeg må opp klokka 05.30 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Har selv bestillt GTA V på Komplett. Etter alt snakket i går om at spill ikke blir sendt ut før på mandag sendte jeg en mail til support om de fortsatt vil sende ut den 13. eller om de også venter til mandag.Venter fortsatt på svar.For min del, hvis de ikke sender ut før mandag er jeg nødt til å dra til spaceworld her i byen som er nattåpent. Jeg begynner på jobb kl 14 på tirsdag, så har planalgt hele tiden at jeg da skulle spille fra midnatt og ut i natten. Hvis de ikke sender det før mandag så vil det jo ikke komme i postkassen før tirsdag ettermiddag.Kan sikkert poste svaret her vis jeg får et vettugt svar fra de.EDIT: Fått svar fra Komplett rett etter at jeg skrev dette: Hei.Vi får spillet inn på lager den 13 september men vi kommer ikke til å sende det ut før dessverre. Derimot så skal vi gjøre det vi kan for at alle som har bestillt får spillet innen lanseringsdatoen men vi kan dessverre ikke love noe i denne sammenhengen.Med vennlig hilsen,ChristianSalg & Kundeservice Endret 11. september 2013 av Snytefant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå