Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig kontaktet jeg Elkjøp på fredag og ba om å få avbestille produktet. Fikk da beskjed om at varen var sendt fra lager og kunne derfor ikke avbestilles.

 

Tyder på at kundesupport har tatt en løgn for å unngå avbestilling. Ikke vet jeg.

Det var ikke løgn, spillene ble pakka på fredag så derfor kunne du ikke avbestille. Edit: Jo, det var jo løgn men det var ikke får å unngå en avbestilling. Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Jeg kan føye meg inn i rekken over de som har bestilt fra Elkjøp men som ikke fikk noe i postkassen idag....!

Var inne på elkjop.no og så på ordren min på lørdag, da hadde den status "sendt"

Fikk epost med bekreftelse igår (16.09) kl. 09:45 om at pakken var sendt fra lageret.

 

Det var forhåndsbetalt og skulle gå som brevpost, så jeg var ganske sikker på at det skulle komme idag.

 

Iogmed at posten sjelden feiler på vanlig a-post, så vil dette si at elkjøp mest sannsynlig sender fra Sverige...!?!

Isåfall burde de sendt på onsdag forrige uke for at vi skulle være garantert å ha det idag.

 

Da var det siste gang man forhåndsbestilte noe fra elkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan føye meg inn i rekken over de som har bestilt fra Elkjøp men som ikke fikk noe i postkassen idag....!

Var inne på elkjop.no og så på ordren min på lørdag, da hadde den status "sendt"

Fikk epost med bekreftelse igår (16.09) kl. 09:45 om at pakken var sendt fra lageret.

 

Det var forhåndsbetalt og skulle gå som brevpost, så jeg var ganske sikker på at det skulle komme idag.

 

Iogmed at posten sjelden feiler på vanlig a-post, så vil dette si at elkjøp mest sannsynlig sender fra Sverige...!?!

Isåfall burde de sendt på onsdag forrige uke for at vi skulle være garantert å ha det idag.

 

Da var det siste gang man forhåndsbestilte noe fra elkjøp.

De sender garantert fra Sverige siden det er der hovedlageret er.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke uttale meg så mye, ettersom jeg ikke vet om jeg har spillet i postkassa eller ikke.

Men jeg er litt enig med en del gamle artikler jeg har lest:

 

"Skal man handle spill, og vil være sikker på at man får det til lansering, handler man på spillbutikker!"

 

Elkjøp, Lefdal, Komplett etc. anser jeg ikke som spillbutikker, men ingen av de har skuffet meg tidligere.

 

Jeg handlet nå hos Gamezone, grunnet at erfaring tilsier at jeg får produktet senest til lanseringsdato. Å betale 400,- eller 500,- for et spill i dag skulle vel ikke spille noen rolle?

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig pleier jeg å få spill fra Platekompaniet 1-2 dager før lanseringsdato. Bare en gang har jeg opplevd at det kom dagen etter lansering, men det er et enslig unntak som glatt veies opp av bonusen med å spille før lansering. Som sagt tidligere i tråden er GTA 5 spesielt siden Rockstar ba forhandlere om å ikke sende ut spillet før mandag, noe som begrenser mulighetene de har til å gi seg selv et "buffer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...