Bruker-279008 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Eh, kom ingenting fra komplett til meg i dag... Faen i helvete til skuffelse, da får jeg reise til byen og kjøpe det over disk!! Hva faen?!?! Samme her, bare reklame i postkassa! Skal sende en illsint mail til Komplett!! Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bestillte spillet i desember..... idag kl 9 ble det sendt fra elkjøp, til tross for at jeg ringte de i går og lurte på om spillet var sendt siden jeg ikke hadde fått sendingsbekreftelse, de svarte ja at spillet ble sendt i går... makan til løgnere.. jaja, jeg klarer å vente et par dager til Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Gjelder der helt vanlig kjøp i elkjøp sine butikker i dag? Eller er det en en egen "utgave"? Helt vanlig kjøp, stod ingenting om at det var inkludert på coveret eller noe. Ble litt overraska selv når jeg åpna og så kartet og den koden. Er nok noe som kommer i hvert eneste spill, hvertfall i de første utgavene som blir solgt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 379,- på Lefdal.no nå Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Allesammen. Husk at det er ikke posten som leverer reklame, det er egne transportfirmaer. Posten kan komme fra 08.00 til 15:30 såvidt jeg har skjønt. 2 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Her i Oslo er de på runde frem til kl. 17.00 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er helt tragisk. Jeg gidder ikke å sitte å vente til klokken 17.00 på noe som ikke kommer. Posten har aldri vært senere enn klokken 13.00 her. Så jeg går ned klokken 13.00 for å sjekke posten. Er den ikke der da drar jeg rett på Elkjøp. Typisk at jeg må helt til Ullevaal også, ettersom Carl Berner ikke har. Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk sendingsmail fra ELkjøp kl 9 i dag, og selvsagt ingenting i posten. Takk Elkjip Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk mail på fredag fra elkjøp at det var sendt... Ingenting i postkassa i dag heller. Det ekstra morsomme med det er at elkjøp dreit seg ut med forhåndsbestillingene på black ops 2 også, og da fikk alle vi som måtte sitte å se alle andre på vennelista spille det før oss en rabatt kode for GTA 5 som plaster på såret.... Og nå klarer de f**n ikke levere GTA 5 til riktig tid heller. Imponert? Sånn skikkelig mye.... Siste gang med forhåndsbestilling fra elkjøp. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har posten vært hos meg også, og ikke noe fra Elkjøp der nei..... (Bergen) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hadde bestilt fra LudoSTORE om det ikke hadde vært for den NESPILL rabattkoden i april. Får se om jeg får det når posten kommer da! Var jo en som fikk fra Elkjøp igår. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bergen her også. Jeg venter litt til og ser om det kommer, og hvis det ikke gjør det er det nesten så jeg vurderer å kjøpe det på PSN og heller returnere det jeg bestilte til Komplett. Har fri i dag og i morgen, så det hadde liksom vært deilig å kunne spille det i dag og i morgen... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Anbefaler ingen nord for Trondheim å forhåndsbestille spill fra CDON ihvertfall. Ingen GTA V i postkassen i dag, men det er jo forståelig siden de ikke sendte før i går. Da blir spørsmålet, skal man bruke angreretten og sende det tilbake? Får vel ikke noe Atomic Blimp hvis jeg stikker på Elkjøp og kjøper det der i dag? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Jo, det gjør du. Kjøpte hos Elkjøp selv i dag, fikk luftskipet. Endret 17. september 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Min CE ble sent på fredag... Posten klarte å rote bort min pakke, så den tok 3 dager fra Bergen til Oslo for og så bli sent nord... Får min i morgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Latterlig av Elkjøp ja. Ingen har fått det av de såvidt jeg har hørt. Tror ikke han fyren som sa han fikk far elkjøp i går viste bevis... Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva faen?!?! Samme her, bare reklame i postkassa! Skal sende en illsint mail til Komplett!! Word, skal bruke de 15 min install tar på å rage på facebook-siden deres. Jeg raste inn til sentrum så fort jeg kunne etter at postmannen komplett skuffet meg, og kjøpte det på Platekompaniet på torgallmenningen. De hadde en del igjen, jeg fikk i tillegg med atomic blimp DLC (samme som på pre-order) i esken. Expert sentrum var tom. Glad jeg har angrerett hos komplett, kommer ALDRI til å forhåndsbestille et spill der igjen!! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Det må vell være noen som har fått fra elkjøp? Egentlig litt rockstar sin skyld også som vil at butikkene ikke skal sende ut spillet før en dag før release. Endret 17. september 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det må vell være noen som har fått fra elkjøp? Egentlig litt rockstar sin skyld også som vil at butikkene ikke skal sende ut spillet før en dag før release. Litt ja, men når de har lovet at den skal være sendt "sånn at den når oss på lanseringsdato" så er det LØGN. Fordi de har ikke gjort det. De har rett og slett ikke klart det. Word, skal bruke de 15 min install tar på å rage på facebook-siden deres. Jeg raste inn til sentrum så fort jeg kunne etter at postmannen komplett skuffet meg, og kjøpte det på Platekompaniet på torgallmenningen. De hadde en del igjen, jeg fikk i tillegg med atomic blimp DLC (samme som på pre-order) i esken. Expert sentrum var tom. Glad jeg har angrerett hos komplett, kommer ALDRI til å forhåndsbestille et spill der igjen!! Har du prøvd koden til atomic blimp DLC på redeem codes? Funker det? får bare at det er feil kode osv her. PS3. Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ingenting i postkassen fra Elkjøp... Tok en tur ned på playcom og kjøpte over disk. Installerer nå! Da mistet elkjøp meg som fremtidig kunde. Poenget med forhåndsbestilling må jo være å få spillet på release. Når elkjøp ikke klarer det blir det uinteressant for meg å bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå