Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Bestillte fra Gamezone sist uke. Fikk sendings bekreftelse på fredag, men enda ingen pakke i postkassen. Skal innrømme at jeg er noe irritert over dette. Og ja, postmannen har vært her :/

Bor i kristiansand, så skulle jo tro at jeg fikk det til release ihvertfall.

Anyway, se om jeg greier, å komme meg bort fra ungene en liten tur så jeg kan stikke innom en butikk å plukke det opp istede. Gidder ikke vente for å se om det dukker opp i morra eller ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kostar spelet det samma i butik som på nett? (med fara för att det har vart sagt tidigare)

Elköp/Lefdal har tidigare utnyttjat detta genom att ha 150 mer för spelet i butik och vägrat folk få det till samma pris som på nett. Man måste alltså köpa det på nett, ta collect at store och vänta 2 timmar.

Lenke til kommentar

vurderer å kjøre til nærmeste elkjøp og kjøpe spillet, orker ikke å vente på coolshop lenger. men åssen er det med å returnere en vare. er det bare gå og kaste pakken i en postkasse uten å gjøre noe? eller må jeg til postkontoret og betale for å den sendt tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte på lefdal (elkjøp) og fikk melding om at den ble sendt fredag. Nå har postmannen vært her, men spillet kom ikke i dag heller. Gikk rett ned på lefdal å kjøpte spillet til 399,- og så leverer jeg inn spillet hvis det kommer i morgen. 50 kr billigere men mister luftskipet. Tror det er en grei deal ;)

Lenke til kommentar

Jeg sto klar da postmannen parkerte bilen. Løp bort, takla'n idet han kom ut av bilen, rev pakken ut av hendene hans mens han lå på asfalten, deretter løp hjem mens jeg lo hysterisk!

..Nesten :D Nå er hvertfall ventetiden over, PHEW!

Du burde jo i det minste ha veltet bilen hans og tent på før du dro videre...

Lenke til kommentar

Fikk ikke post fra Coolshop i dag. Da ble det Elkjøp, de hadde noen igjen på Tiller hvis noen fra Trondheim lurte på det.

Får vel enten sende i retur når spillet kommer fra Coolshop, eller gi det bort til søskenbarn etc.

Ca hvor mange da? type 5, eller type 100? Tar meg i alle fall en time å komme meg ut, så vil nøding dra om det er liten sjanse det er noe igjen.

Lenke til kommentar

De av dere som klager på at Elkjøp eller *sett inn butikknavn her* ikke sendte pakken før i går, har dere levd i fullstendig mediablackout de siste ukene? Ingen butikker hadde tillatelse til å sende ut spillene før i går. Jeg bestilte fra Platekompaniet da jeg har gode erfaringer med deres leveringstider. Vanligvis ville nok de sendt denne tittelen på fredag for å ha to arbeidsdager mellom utsendelse og lanseringsdato, men de også føyde seg etter Rockstars ønsker. Butikkene hadde ingen valg om de ville unngå å havne på leverandørens "shitlist".

Lenke til kommentar

vurderer å kjøre til nærmeste elkjøp og kjøpe spillet, orker ikke å vente på coolshop lenger. men åssen er det med å returnere en vare. er det bare gå og kaste pakken i en postkasse uten å gjøre noe? eller må jeg til postkontoret og betale for å den sendt tilbake.

anybody?

Lenke til kommentar

Fullt mulig å levere tilbake det du får i posten til din lokale Elkjøp butikk. Husk kvittering på det du kjøper på butikken, så tar du med det du får i posten tilbake.

Bankkonto.

Elkjøp har forresten ''Atomic Blimp''+kart i den fysiske butikken og, så du går ikke glipp av noe pre order content ved å kjøpe det der.

Får beskjed om at koden for Blimp'en ikke er korrekt, når jeg forsøker å redeeme i PS store. Flere med samme problem?

Kjøpte på elkjøp i mårrest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...