Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

For de som har kjøpt hos nettbutikken til Elkjøp har full rett på den annonsegarantien deres.

Da spillet koster 399 nå, har dere rett på 50 kr tilbake.

Har selv benyttet meg av dette 2 ganger, og fikk refundert beløpet uten problemet.

Refund til bankkonto eller må man i butikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Postmannen var nettopp innom her, og han hadde ingenting med til meg.. Bestilte selv fra Elkjøp og bor i Trondheim. Ser ut til at jeg må dra å kjøpe det.. på elkjøp, plagsomme greier altså.

Hvor mye komplikasjoner er det med å sende det i retur til elkjøp? Er forhåndsbestillingsgodene noe vits å vente til imorgen på?

Edit: Er det mulig å bare gå og levere det tilbake på elkjøp her? eller må det sendes i posten?

Fullt mulig å levere tilbake det du får i posten til din lokale Elkjøp butikk. Husk kvittering på det du kjøper på butikken, så tar du med det du får i posten tilbake.

Refund til bankkonto eller må man i butikk?

Bankkonto.

Elkjøp har forresten ''Atomic Blimp''+kart i den fysiske butikken og, så du går ikke glipp av noe pre order content ved å kjøpe det der.

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte spillet i Januar hos Elkjøp, da jeg har hørt de bruker å sende ut i god tid, og ville ha spillet raskest mulig. Bor i Bergen, og dersom jeg ikke får det i posten idag blir jeg rett forbannet. I og med at det nå selges i butikk, og faktisk også billigere enn når jeg forhåndsbestilte. Det burde jo gi visse fordeler ved en forhåndsbestilling? Aldri mer Elkjøp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fullt mulig å levere tilbake det du får i posten til din lokale Elkjøp butikk. Husk kvittering på det du kjøper på butikken, så tar du med det du får i posten tilbake.

Bankkonto.

.. Og få faktiske penger igjen (angrerett), eller et gavekort (som ved vanlig innbytte)?

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk forhåndsbetiller uansett. Dette skjer hver gang en stor tittel lanseres. Du får det også billigere ved å gå i butikk.

eneste grnnen jeg forhåndsbestilte var fordi jeg fikk det for 224 kr pga norgesenergi rabattkode på 50 % på alle spill i april

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noen krise å vente til i morgen, men neste gang det skal forhåndsbestilles noe, så bestiller jeg fra en butikk som er konkurransedyktig og har rykte på seg å levere tidlig, hvert fall innen release.

Det blir nok mye ekstra arbeid og tapte inntekter for Elkjøp. Jeg kommer til å bruke dagen på å more meg med å lese frustrerte kunders innlegg på FB-siden deres ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp på Facebook:

"GTA V sendes til de som har forhåndsbestilt slik at de skal ha det på release dato. Skulle du være så uheldig å ikke motta spillet ditt i dag kan du kjøpe ut dette i en av våre butikker, så returnere spillet du mottar i posten til butikken igjen
Mvh
Mats"
Da tar jeg godeste Mats sine ord på det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...