tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 For de som har kjøpt hos nettbutikken til Elkjøp har full rett på den annonsegarantien deres. Da spillet koster 399 nå, har dere rett på 50 kr tilbake. Har selv benyttet meg av dette 2 ganger, og fikk refundert beløpet uten problemet. Refund til bankkonto eller må man i butikk? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Trondheim/Elkjøp her også. Posten har ikke kommet ennå. Hvis den gjør det, uten spillet, skal Elkjøp få høre det. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Postmannen var nettopp innom her, og han hadde ingenting med til meg.. Bestilte selv fra Elkjøp og bor i Trondheim. Ser ut til at jeg må dra å kjøpe det.. på elkjøp, plagsomme greier altså. Hvor mye komplikasjoner er det med å sende det i retur til elkjøp? Er forhåndsbestillingsgodene noe vits å vente til imorgen på? Edit: Er det mulig å bare gå og levere det tilbake på elkjøp her? eller må det sendes i posten? Fullt mulig å levere tilbake det du får i posten til din lokale Elkjøp butikk. Husk kvittering på det du kjøper på butikken, så tar du med det du får i posten tilbake. Refund til bankkonto eller må man i butikk? Bankkonto. Elkjøp har forresten ''Atomic Blimp''+kart i den fysiske butikken og, så du går ikke glipp av noe pre order content ved å kjøpe det der. Endret 17. september 2013 av SIR WOLFIE 87 2 Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Flotte greier, da blir det tur til elkjøp! Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg sto klar da postmannen parkerte bilen. Løp bort, takla'n idet han kom ut av bilen, rev pakken ut av hendene hans mens han lå på asfalten, deretter løp hjem mens jeg lo hysterisk! ..Nesten Nå er hvertfall ventetiden over, PHEW! 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fatter ikke hvorfor folk forhåndsbetiller uansett. Dette skjer hver gang en stor tittel lanseres. Du får det også billigere ved å gå i butikk. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Forhåndsbestilte spillet i Januar hos Elkjøp, da jeg har hørt de bruker å sende ut i god tid, og ville ha spillet raskest mulig. Bor i Bergen, og dersom jeg ikke får det i posten idag blir jeg rett forbannet. I og med at det nå selges i butikk, og faktisk også billigere enn når jeg forhåndsbestilte. Det burde jo gi visse fordeler ved en forhåndsbestilling? Aldri mer Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Dette er for dårleg Elkjøp. Mista alt håp etter kva eg såg her så var forberedt på null og niks i postkassa. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fullt mulig å levere tilbake det du får i posten til din lokale Elkjøp butikk. Husk kvittering på det du kjøper på butikken, så tar du med det du får i posten tilbake. Bankkonto. .. Og få faktiske penger igjen (angrerett), eller et gavekort (som ved vanlig innbytte)? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fatter ikke hvorfor folk forhåndsbetiller uansett. Dette skjer hver gang en stor tittel lanseres. Du får det også billigere ved å gå i butikk. eneste grnnen jeg forhåndsbestilte var fordi jeg fikk det for 224 kr pga norgesenergi rabattkode på 50 % på alle spill i april 1 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Elkjøp har åpent kjøp i 30 dager. Om du ikke får spillet i dag, så kan du kjøpe det i butikk, for så å ta med deg det uåpnede eksemplaret du får i posten tilbake. Burde vel gå fint det. Jeg klarer å vente til onsdag, da jeg skal på konsert i kveld. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 eneste grnnen jeg forhåndsbestilte var fordi jeg fikk det for 224 kr pga norgesenergi rabattkode på 50 % på alle spill i april Selv ass, men kan virke som den dealen ikke var verdt det uansett. Spare 175 kroner for å sitte her å vente i flere dager.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 .. Og få faktiske penger igjen (angrerett), eller et gavekort (som ved vanlig innbytte)? Kan ikke være 100% sikker, men å bruke angreretten er jo i din fulle rett her. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er ikke noen krise å vente til i morgen, men neste gang det skal forhåndsbestilles noe, så bestiller jeg fra en butikk som er konkurransedyktig og har rykte på seg å levere tidlig, hvert fall innen release. Det blir nok mye ekstra arbeid og tapte inntekter for Elkjøp. Jeg kommer til å bruke dagen på å more meg med å lese frustrerte kunders innlegg på FB-siden deres 1 Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Høres bra ut hvor bor du? Oslo Lenke til kommentar
RBerget Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk ikke post fra Coolshop i dag. Da ble det Elkjøp, de hadde noen igjen på Tiller hvis noen fra Trondheim lurte på det. Får vel enten sende i retur når spillet kommer fra Coolshop, eller gi det bort til søskenbarn etc. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kan neste lukte armhulesvetten til postmannen her jeg sitter i vinduskarmen og venter, men likevel har han ikke kommet enda.. Ventingen er smertefull, det var den spesielt da jeg logget på PSN i stad og så alle vennene mine som spilte det.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Elkjøp på Facebook: "GTA V sendes til de som har forhåndsbestilt slik at de skal ha det på release dato. Skulle du være så uheldig å ikke motta spillet ditt i dag kan du kjøpe ut dette i en av våre butikker, så returnere spillet du mottar i posten til butikken igjen Mvh Mats" Da tar jeg godeste Mats sine ord på det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva i alle dager? Dette er svakt av Coolshop, fikk ikke pakken fra dem i dag heller.. Jaja, godt jeg har PSN-versjonen i tillegg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke kjøp fra de da, kjøp fra en annen butikk. Latterlig at de idiotene ikke planlegger bedre enn å sende fra lager dagen før når de ikke er 100% sikker på at skal nå folk dagen etter som er faktisk lanseringsdatoen. Helt sykt amatør av Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå