Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som får Collect@Store til å funke på GTA5 på elkjop.no? Den funker ikke før i morgen. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 endelig fikk jeg spillet mitt! bestilte fra gamezone på lørdag, så kommer til å bestille fra gamezone igjen ja!! postmannen kom og jeg så han lå ned en pakke fra vinduet, har aldri løpt ut til postkassa så fort i mitt liv :> Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Den funker ikke før i morgen. Ser til å fungere på lefdal.com Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har posten gått, ingen ting kom fra Elkjøp Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Damn it. Faan så skuffa jeg blir om jeg kun finner reklame i postkassa når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Postbilen var på nabobygget når jeg dro på jobb. Gamezone sendte melding om at spillet var sendt på fredag, men regner med det var bare utsjekking fra systemet, altså at de ikke sendte før mandag... Vet nå at posten har vært der, men aner ikke om han hadde med et spill eller ikke. Schrødingers katt... Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som har fått spillet som de bestilte fra CoolShop? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Da var ventetiden over for min del. Endelig Var i postkassen nå klokken 10, og der var den, levert fra gamezone. Passer fint at jeg er sykemeldt Bor forøvrig i Trondheim Endret 17. september 2013 av NrNine Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som har fått fra Elkjøp?! Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som har fått spillet som de bestilte fra CoolShop? Nei, jeg har også bestilt derifra, men postmannen min kommer ikke før 16.00. Men med 99% sannsynlighet får vi spillet i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har posten gått, ingen ting kom fra Elkjøp Fy faen.... tror heller ikke jeg kommer til å få fra Elkjøp i dag da, takk Gud for at jeg kjøpte i butikk i går. Får vi ikke fra Elkjøp på lanseringsdatoen en gang så blir det å klage som faen og aldri forhåndsbestille der igjen. sender de fra Sverige så må jo de beregne mer enn en jævla dag til frakt! 1 Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nei, jeg har også bestilt derifra, men postmannen min kommer ikke før 16.00. Men med 99% sannsynlighet får vi spillet i dag. Høres bra ut hvor bor du? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg får vite også rundt kl 3 idag Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 POSTMAN PAT, FÅ FART PÅ KJERRA DI!!! 1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hei!Collect@Store blir åpnet kl 11.30. Dette for å sikre at de som har stilt seg i kø utenfor butikkene får kjøpt spillet, samt at systemene trenger en del tid på å oppdateres med korrekt lagerstatus for butikkene.Håper dette var oppklarende.Mvh,Kim Ø. SpildrejordeElkjøp Megastore Ullevål Endret 17. september 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke noe i posten fra elkjøp i dag. Kjørte bort på elkjøp å kjøpte Kl 10, stolte ikke på at det skulle komme i posten i dag. Lenge til det blir forhåndsbestilling fra elkjøp igjen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Ikke noe i posten fra elkjøp i dag. Kjørte bort på elkjøp å kjøpte Kl 10, stolte ikke på at det skulle komme i posten i dag. Lenge til det blir forhåndsbestilling fra elkjøp igjen.. Enig. Alle bør sende klagemail til Elkjøp i kveld om de ikke får spiller. Latterlig dårlig håndtert. Endret 17. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har allerede brukt collect@store på Lefdal. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) For de som har kjøpt hos nettbutikken til Elkjøp har full rett på den annonsegarantien deres. Da spillet koster 399 nå, har dere rett på 50 kr tilbake. Har selv benyttet meg av dette 2 ganger, og fikk refundert beløpet uten problemet. ''Hei og takk for din henvendelse.Dersom en vare settes ned i pris hos oss innen 30 dager etter kjøp er det bare å gi oss beskjed slik at vi kan tilbakebetale mellomlegget. Eneste unntak er ved begrensede tilbud og spesialkampanjer.Prisene i markedet vil hele tiden gå opp og ned.50 kroner er nå tilbakeført til kontoen du belastet ved kjøp og kvittering på dette er sendt til deg i separat epost.'' ^ Fikk jeg som svar sist gang. Endret 17. september 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Noen som har hadlet hos Elkjop.no som har fått sitt i dag da? Jævlig spent på om jeg vil finne det i postkassen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg bor i Trondheim btw. Postmannen var nettopp innom her, og han hadde ingenting med til meg.. Bestilte selv fra Elkjøp og bor i Trondheim. Ser ut til at jeg må dra å kjøpe det.. på elkjøp, plagsomme greier altså. Hvor mye komplikasjoner er det med å sende det i retur til elkjøp? Er forhåndsbestillingsgodene noe vits å vente til imorgen på? Edit: Er det mulig å bare gå og levere det tilbake på elkjøp her? eller må det sendes i posten? Endret 17. september 2013 av Ozwald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå