neeeeii Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kommer ikke den treige postmannen snart? Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Enig, nå må posten komme snart! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Når på dagen pleier posten å komme? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Posten kommer hit i rundt 15:00 Men jeg må være på jobben til 18:00 forså dra hjem så er hjemme rundt kl 7 -_________- og hvis jeg ikke får spillet blir det roid rage Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 posten er hos meg rundt 10:30 - 11:00 klarer nesten ikke å vente lenger Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har hørt at jeg ikke blir å få det idag heller. -.- Aldri skal jeg forhåndsbestille fra Elkjøp igjen. Heldigvis har jeg bil så det blir ikke noe problem å skaffe det i butikken. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Postmannen sitter hjemme og spiller GTA V 2 Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Postmannen sitter hjemme og spiller GTA V Det forklarer jo alt! Lenke til kommentar
Lars321 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg bestilte spillet på ludostore.no søndag formiddag og de har enda ikke sendt det..! Og jeg som har satt av hele onsdag til spilling... Spørs om det blir en tur til en spillbutikk iløpet av dagen og bruk av angreretten på ludostore.no! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Gta v låg i posten :-) bestilte frå komplett. Har no 2 eksemplar pga kjøpte på nattope og Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som har hadlet hos Elkjop.no som har fått sitt i dag da? Jævlig spent på om jeg vil finne det i postkassen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg bor i Trondheim btw. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg handlet hos Elkjøp, jeg blir ikke å få idag. Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har hørt at jeg ikke blir å få det idag heller. -.- Aldri skal jeg forhåndsbestille fra Elkjøp igjen. Heldigvis har jeg bil så det blir ikke noe problem å skaffe det i butikken. Hvor har du hørt at man ikke får forhåndsbestillingen fra Elkjøp i dag?? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg vært ute og justert postkasse-lokket i vinkel, så ser jeg om noen har rørt kassa. Sjekker postkassa med kikkert og har i tillegg webkamera rettet mot postkassa for å fange opp postbilen 8 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hvor har du hørt at man ikke får forhåndsbestillingen fra Elkjøp i dag?? Det står at han ikke får det fra Elkjøp idag, ikke alle. Om ikke spillet kommer med posten idag skal postmannen få en smekk ass. Klarer ikke vente til imorra kl 17:00 for å spille, så da tror jeg jeg må ta turen til en butikk for å kjøpe det. Vil det være utsolgt på elkjøp eller tror dere at de har mange eksemplarer? Endret 17. september 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Det lurer jeg å på. Er ikke ferdig på jobb før fire, så er spent på jeg må kjøpe det etter jobb eller ikke. Bor også i Trondheim. Noen som har hadlet hos Elkjop.no som har fått sitt i dag da? Jævlig spent på om jeg vil finne det i postkassen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg bor i Trondheim btw. Endret 17. september 2013 av Cpt Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor har du hørt at man ikke får forhåndsbestillingen fra Elkjøp i dag?? Vet ikke om dere, men JEG fikk det ikke idag (fadern jobber i posten). Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Første og siste gang jeg forhåndsbestiller fra Elkjøp, latterlig... 2 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som får Collect@Store til å funke på GTA5 på elkjop.no? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Skjønner ikke at folk bestiller fra Elkjøp til å begynne med, de sender jo fra Sverige, og da tar det ofte en dag ekstra. Og når det kommer til slike store releaser, så kan det også forventes at butikkene ikke kan sende det ut flere dager i forveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå