tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Må vel være samme butikk dessverre. Men ring den gamestop'en nå som skal ha nattåpnet og spør om du kan komme der og kjøpe i kveld selv om du ikke har forhåndsbestilt der. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har bestilt fra Gamezone jeg også, og jeg bor i Hørte (4 min unna Bø). Fikk GTA V i posten i dag! Expert boikotter GTA-franchisen, og Euronics visste ikke når de fikk inn GTA. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De har ingen status som heter varen sendt, når de sender den såkalte fakturaen så betyr det at de har sendt varen og penger er trukket fra kontoen. Da kan du ikke kansellere varen lenger, men du kan returnere den. Fakturaen er altså kvittering på transaksjonen. håper det hjalp. Tusen takk, trodde ikke det var sendt jeg, håper at det kommer imorgen da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når du er ferdig med det, kan jo alle vi andre kose oss med det ;D Nei, da er jeg online og spiller. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte fra Gamezone. Ingenting i postkassa idag. Folk som bor 15km unna meg har fått det idag. Fra Gamezone. Bor 20km fra Kristiansand. Skjønner ikke logikken her! Jeg fikk det på lørdag, og jeg bor i Tromsø. Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått fra spaceworld eller? Hvor mange ganger er det postbilen er ute å kjører i uka da? Kjører ikke hver dag vel? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått fra spaceworld eller? Hvor mange ganger er det postbilen er ute å kjører i uka da? Kjører ikke hver dag vel? Posten leverer hver dag hvis det var det du lurte på? 1 Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Posten leverer hver dag hvis det var det du lurte på? Gjør den det altså? Jeg har lagt merke til at postbilen kjører på bestemte dager, men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Posten leverer hver dag hvis det var det du lurte på? Alle dager bortsett fra søndag Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fant ut hvorfor noen av dere ikke har fått spillet: 9 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nå står det at "Infomasjon mangler" på min fra Elkjøp :s Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, da er jeg online og spiller. Ja, sant nok! Selv om jeg faktisk ikke er interessert i online-delen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Omg..... omg omg omg. Jeg kødder ikke. I fucking got it! :D Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Omg..... omg omg omg. Jeg kødder ikke. I fucking got it! :D Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Omg..... omg omg omg. Jeg kødder ikke. I fucking got it! :D Får du posten så sent? :O Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeeez, nå har jeg vært i Lillehammer (men der var det stengt haha), ringt Hamar, men der var det tomt (GameStop)...Vurderer å gå ned til platekompaniet på Gjøvik og tigge om GTA... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Nope... er ikke posten. Skal gi tilbake elkjøp sin senere i uken. Er butikk som har nattåpent i Bergen i dag men ikke helt bryr seg om hva natt og dag er Installert 4300 mb av 8500 mb. Jesus, dette skal bli stort! EDIT: Ferdig installert! Peace out, world! Endret 16. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nope... er ikke posten. Skal gi tilbake elkjøp sin senere i uken. Er butikk som har nattåpent i Bergen i dag men ikke helt bryr seg om hva natt og dag er Installert 4300 mb av 8500 mb. Jesus, dette skal bli stort! Ser du har fått GTA V før den 17.9 som meg, fikk mitt GTA V i dag Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 EDIT: Ferdig installert! Peace out, world! Snakkes om et års tid da! HELVETE som jeg gleder meg til posten i morgen. Lenke til kommentar
RBerget Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De har ingen status som heter varen sendt, når de sender den såkalte fakturaen så betyr det at de har sendt varen og penger er trukket fra kontoen. Da kan du ikke kansellere varen lenger, men du kan returnere den. Fakturaen er altså kvittering på transaksjonen. håper det hjalp. Konge. Da krysser jeg fingrer og tær på at det kommer i morgen (bor tjue minutter unna Trondheim sentrum, men de bruker som regel en dag ekstra med posten hit for en eller annen grunn...). I en alder av tjue burde jeg vite hva en faktura er... Takker for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå