-Just-Me- Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er ganske fornøyd med å snart være halvferdig med spillet før de fleste har fått det. Når du er ferdig med det, kan jo alle vi andre kose oss med det ;D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dro på trening kl 15:30 til tom postkasse, kom hjem nå og den var fylt med.......... reklamer. Ikke faen om jeg venter til den late postmannen kommer med spillet mitt rundt 16:00 i morgen. Får stille klokken på 9:50 og møte opp på Lefdal eller Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk mail fra elkjøp tidlig fredag morgen at ordren var sendt, noe som ut i fra postkassa å dømme bare var jug fra elkjøp sin side. Så... Eie drittunger til de rage quitter i blops2 en dag til da... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvis Elkjøp sendte spillene fra Sverige i dag, så har de skutt seg i leggen. Regner med de ikke er så bak mål, though. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faen, har enda ikke fått gta v fra elkjøp og imorra er jeg på skolen til 15:30 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvis Elkjøp sendte spillene fra Sverige i dag, så har de skutt seg i leggen. Regner med de ikke er så bak mål, though. Det er de, mitt er for faen forsatt ikke sendt -.- Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei hei, alle spente GTA fans! Ser det går mye rykter om hvem som har fått og ikke fått spillet. Noen har til og med mottatt det allerede! Når du forhåndsbestiller en vare skal du ha den på release datoen, vi sender derfor ut varen i tide, slik at du får den på utgivelsesdatoen så lenge ikke noe uventet skjer. Vi kan for eksempel ikke påvirke postgangen. Det finnes regler og bestemmelser som gjør at vi ikke får lov til å sende ut spillet for tidlig. Dette er regler som Rockstar Games har for alle butikker som selger GTA V. Når det er sagt, så har vi ikke benyttet oss av lageret i Sverige til den norske leveransen av GTA V. Med vennlig hilsen, CDON.COM Me like. Da håper jeg min kopi er i posten imorgen. Har ingenting på agendaen da.. Onsdag derimot er stappfull. Handlet hos dere i en år-rekke nå og har alltid fått forhåndsbestilte spill på eller før release datoen. Men må si jeg var, og fortsatt er litt bekymret i dette tilfellet. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Elkjøp i dag, men jeg forhåndsbestilte det helt tilbake i april da (til den nette sum av 224,50kr) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Elkjøp i dag, men jeg forhåndsbestilte det helt tilbake i april da (til den nette sum av 224,50kr) Jeg forhåndsbestilte også i april når det "tilbudet" var. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte fra Gamezone. Ingenting i postkassa idag.Folk som bor 15km unna meg har fått det idag. Fra Gamezone.Bor 20km fra Kristiansand. Skjønner ikke logikken her! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg skjønner ikke logikken til de som tenker at "jeg har forhåndsbestilt; jeg skal ha spillet FØR release!". Forhåndsbestilling er da vitterlig ingenting annet enn at man skal være garantert å få spillet på release (ikke dagen før), slik at man skal slippe å komme til utsolgt butikk! Endret 16. september 2013 av Svein_Jarle 3 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da var spillet forhåndsbestilt fra Spaceworld. Da blir det henta kl 00.00 inatt Så får jeg levere spillet tilbake til elkjøp når jeg får det på onsdag eller senere Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg skjønner ikke logikken til de som tenker at "jeg har forhåndsbestilt; jeg skal ha spillet FØR release!". Forhåndsbestilling er da vitterlig ingenting annet enn at man skal være garantert å få spillet på release (ikke dagen før), slik at man skal slippe å komme til utsolgt butikk! Riktig, men må vell få lov til å klage når mange andre får spillet? 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Elkjøp i dag, men jeg forhåndsbestilte det helt tilbake i april da (til den nette sum av 224,50kr) Seriøst? Fikk du av Elkjøp? Men de sendte jo ikke før i dag? Hvor bor du? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Flere som har forhåndsbestilt fra Platekompaniet og bor i Oslo? Jeg fikk epost om at varen ble sendt i dag, men kom hjem til tom postkasse Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Riktig, men må vell få lov til å klage når mange andre får spillet? Nei, for avtalen som er gjort er den den er uansett. Butikkene forholder seg til de reglene som blir lagt fra utgiver om utsendelse; om de brytes kommer det til å bli store sanksjoner mot dem ved senere releaser. Og til de som lurer kan det opplyses om at slik mange nettbutikker fungerer blir ikke "sendt"-statusen lagt til før lenge etter at varen har forlatt huset. Ofte skjer utsendelsen før helga, mens kundenes status skjer først når den manuelle oppdateringen skjer i systemet på mandag. Jeg sier ikke at det har skjedd nå, men vet at det har vært tilfellet senere. Det har også skjedd at kunder har fått spillet i postkassa, for så å få mail noen timer senere om at det samme spillet nå er sendt. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Elkjøp i dag, men jeg forhåndsbestilte det helt tilbake i april da (til den nette sum av 224,50kr) Nå kan man rett og slett ikke skrive sånt uten å legge ved bevis. Jeg bestilte også med rabatt NESPILL. Hvorfor du har fått det og ingen andre fra elkjøp lurer jeg på. BEVIS Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, for avtalen som er gjort er den den er uansett. Butikkene forholder seg til de reglene som blir lagt fra utgiver om utsendelse; om de brytes kommer det til å bli store sanksjoner mot dem ved senere releaser. Og til de som lurer kan det opplyses om at slik mange nettbutikker fungerer blir ikke "sendt"-statusen lagt til før lenge etter at varen har forlatt huset. Ofte skjer utsendelsen før helga, mens kundenes status skjer først når den manuelle oppdateringen skjer i systemet på mandag. Jeg sier ikke at det har skjedd nå, men vet at det har vært tilfellet senere. Det har også skjedd at kunder har fått spillet i postkassa, for så å få mail noen timer senere om at det samme spillet nå er sendt. Så om alle andre hadde fått spillet før release, så hadde du ikke klagd? 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men det må være lov til å være skuffet, uten at det må leses som klaging... Jeg håpte det skulle komme i dag siden jeg fikk mail fra elkjøp om at det var sendt på fredag, men forventer ingenting før i moregn. Lenke til kommentar
RBerget Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har bestilt fra Coolshop, men det står fortsatt "behandlet" på ordren. Fikk faktura på mail, enda jeg har valgt Visa som betalingsmetode, og på siden står det at betaling er godkjent. Vil det si at fakturaen skal betales, eller er det betalt? Og hva vil behandlet si, er det da sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå