CombatPsycho Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som bestilte fra coolshop som har fått spillet? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror jeg tar meg fra fra denne tråden her, tilfelle en jævel poster om at han har fått spillet. Klarer ikke dette mer , føles som tortur har bare lyst å dø nå 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 JEG FIKK SPILLET I DAG!! YES! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Under åtte timer til midnight launch! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Angrer så mye på at jeg ikke bestilte fra Ludo. Tabbe tabbe tabbe. En kompis på Facebook fortalte meg nettopp at han bestilte fredag og fikk den i dag. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) ... Endret 16. september 2013 av Diabetus 1 Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilt på onsdag, sendt på fredag og fikk den i dag. Bra levert av GameZone! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilt på onsdag, sendt på fredag og fikk den i dag. Bra levert av GameZone! Skjønner ikke at det er så stor forskjell. Min ble også sendt på fredag av samme leverandør... Men fortsatt ikke fått.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 ordentlig skuffet over at det ikke lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb i dag Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er ikke kjedene man skal klage på, heller posten. Kjede sender så fort de kan, kanskje litt spesielt ved forhåndsbestillinger. Men det er posten eller bring som bestemmer leveringstiden avhengig av hvor du bor. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk mail fra gamezone om at det ble sendt imorrest. Da får jeg håpe at spillet er her til imorgen, dog det er ingen krise. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har ALDRI hatt så lyst på et spill før.. Det er på grensen til galskap. Og denne http://www.gametrailers.com/reviews/p5jvw4/grand-theft-auto-v-review videoen gjorde ikke ting bedre... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Forhåndsbestilte fra Elkjøp. Mail fra dem på fredag om "Sendt". Ikke noe i postkassen i dag. Oslo.Da blir det i morgen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Artig hvordan folk er skuffet over å ikke få et spill FØR release. Slapp av, hvis spillet ikke ligger i postkassen i morgen, så kan dere klage så mye dere vil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er ganske fornøyd med å snart være halvferdig med spillet før de fleste har fått det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som bestilte fra coolshop som har fått spillet? Jeg kan bekrefte at jeg ikke har fått det, bor i Oslo, så hvis noen skulle fått det derifra i dag så var det oss. Coolshop har gjort en god jobb med å holde datoen, får det garantert i morgen Uansett skuffende, var SIKKER på at det lå i postkassa i dag, men nei 1 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Spør igjen, er det noen som vet om DustinHome i det hele tatt har sendt? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da fikk eg tak i eit eksemplar fra ein lokal butikk til stive 600 kr, men totalt vært det. Så kommer det å ein collectors edition trolig på onsdag Lenke til kommentar
abjells Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk akkurat et eksemplar fra gamezone nå, bestilt på fredag! trodde aldri det skulle komme frem i ¨tide¨ så jeg kjøpte det på psn i går nå skal det games Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke fått en dritt av gamezone jeg. Det suger litt men jeg tror posten har skylda. Fikk ting dagen etter at de var sendt fra gamezone før terminalen ble flyttet :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå