DeQu Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er vist nok ganske mange som har fått det for tidlig! http://www.itavisen.no/nyheter/gta-5-kom-altfor-tidlig-102305 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har bestilt ifra Gamezone og LUDO. Bor i Bergen. Virker som posten ennå ikke har vært her. Har et ørlite håp om at den snart kommer sammen med spillet! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Lykke til med å komme noen vei med det. Ja denne saken kommer garantert til høyesterett, evt menneskerettighetsdomstolen Oppnår kanskje dødsstraff også, om man velger å kjøre saken for domstolen i USA. Fy slemme butikken som ikke leverte spillet før release. FYYY!!! Jeg for min del er fornøyd med at jeg sikret meg et eksemplar ved release Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tviler på at Rockstar har forventet full suksess med begrensningene sine, men en viss effekt har de jo hatt. Det var ikke min tur i dag, ser ut til at Elkjøp har vært snille gutter. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Der har Rockstar for å ha en utgivelses dato på en forbanna tirsdag. Om spill skal komme frem til release, må kjeder sende det ut på fredag, post er utrolig uforutsigbar. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vil også ha i dag... Hvor bor du? Bestilte også fra Gamezone. Bor i Oslo! Trodde jeg nesten skulle få på lørdag, siden det sto sendt på mine sider på fredag, og andre meldte om å ha fått på lørdag, så trodde også jeg skulle være så heldig! hehe, men nei.. Fikk i dag da, og alt er er bare bra! Digger spillet så langt! Veldig mye! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i dag heller Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tviler på at Rockstar har forventet full suksess med begrensningene sine, men en viss effekt har de jo hatt. Det var ikke min tur i dag, ser ut til at Elkjøp har vært snille gutter. men hva er vitsen med disse begrensningene? er de redd for at spillet suger, slik at folk kansellerer forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Utrolig irrterende at noen har fått det og andre ikke. Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.gamer.no/artikler/154802/anmeldelse-grand-theft-auto-v/ Noe for oss som ikke har fått det enda! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nok en gang skjønner jeg ikke hvilke kunder Gamezone sendte til i dag. Kunder som bor i Oslo fikk jo allerede på Lørdag og i dag, mens kunder lengre nord enda ikke har fått. Det eneste som er logisk er jo å sende ut til nord først, og Oslo (sør) i dag. Såklart, kan jo hende de sendte i vei hele greia på Lørdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ja. Men så lenge ingen får fra Elkjøp i dag så er det jo greit. Forskjellige butikker velger å gjøre ting på forskjellige måter. Elkjøp valgte å følge reglene 100%, så det er jo greit. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Anmeldelse fra IGN: http://no.ign.com/article_preview/post/668/c74d97b01eae257e44aa9d5bade97baf 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er flere grunner til at man vil ha en lansering fokusert på en dato. Det blir jo en anledning, som er bra PR. Og et tidspunkt må man jo gi. Det gir bedre utslag på salgslistene, som gjerne går fra mandag til søndag. Dette er ikke like viktig for forhåndsbestillinger, som jo allerede er i boks, men salg over disk i fysisk butikk er fortsatt viktig for bransjen, og det er til deres fordel at man i hvert fall ikke er garantert å få spillet tidligere ved forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg har heller ikke fått det gitt.. Bor i Østfold.. Litt rart ettersom det ble "sendt" på fredag.. MEN, det er tross alt ikke release før i natt, så kan vel ikke klage.. Endret 16. september 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Norish Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har bestilt fra Komplett og fått det idag? Stod at de sendte spillet i går kl.07.30, så jeg håper på at jeg får det senere i dag Jeg har bestilt fra komplett, det stod at det var sendt på fredagen kl 08, men ingen ting i postkassen her enda :/ (bor i Trondheim) 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som vet om ett sted i Lillestrøm området som har nattåpent? Har googlet, men finner kun steder i Bergen, og det blir litt drøyt Lenke til kommentar
nih Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan ikke gjøre det en gang, klarer rundt 1 GB på en time. Så da er det ikke vits. Man... lucky you. Hvor bestilte du fra? Gamezone, bestilte den 12 september. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Fikk ikke idag nei.. Hadde ett lite håp siden det ble sendt på fredag.. Jaja, bare en dag igjen nå! Endret 16. september 2013 av VaporHead Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke en dritt fra Elkjøp i dag.. Faen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå