L1234567890 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som vet om DustinHome har sendt? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 IGN sitt review er oppe om en time. Bare for å bli enda mer hypet opp. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faens gamezone, aldri mer foehåndsbestilling. Hva er vitsen når man får det senere enn ved å gå på butikken? Da har man jo på en måte garanti for at man får spillet, og ikke risikerer at det er tomt i butikkene. Men ja, jeg deler din sorg. Fikk også epost fra Elkjøp om spillet er sendt i DAG, og en skal jo kunne forvente at man skal få varen seinest på release ved forhåndsbestilling -.- Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen her som har bestilt fra Coolshop? Jeg har Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser dårlig ut med GTA i dag. Kommer nok til å kjøpe fra PSN slik at jeg får spilt ved midnatt. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk bare en feit reklameblekke fra elkjøp her i Oslo i hvertfall. Crap. Lenke til kommentar
nih Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kom akkurat hjem, der lå GTA i posten. Fantastisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser dårlig ut med GTA i dag. Kommer nok til å kjøpe fra PSN slik at jeg får spilt ved midnatt. Kan ikke gjøre det en gang, klarer rundt 1 GB på en time. Så da er det ikke vits. Kom akkurat hjem, der lå GTA i posten. Fantastisk. Man... lucky you. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Skyting i en militærleir i Washington. Ser for meg en som ble drittlei av å vente på GTA V etter å ha sett alle streamene med folk som prøver å komme seg inn i militærbasen for å stjele godsakene der inne , og bestemte seg for å forsøke selv... http://www.nbcwashington.com/news/local/Watch-News4-Live-Livestream-Online-Vance-Gentzler-Hellie-Kammerer-StormTeam4-210877671.html?_osource=SocialFlowTwt_DCBrand Edit: Sånn, Sir Wolfie 87 ;-) Endret 16. september 2013 av Exelcius Lenke til kommentar
cdon.no Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei hei, alle spente GTA fans! Ser det går mye rykter om hvem som har fått og ikke fått spillet. Noen har til og med mottatt det allerede! Når du forhåndsbestiller en vare skal du ha den på release datoen, vi sender derfor ut varen i tide, slik at du får den på utgivelsesdatoen så lenge ikke noe uventet skjer. Vi kan for eksempel ikke påvirke postgangen. Det finnes regler og bestemmelser som gjør at vi ikke får lov til å sende ut spillet for tidlig. Dette er regler som Rockstar Games har for alle butikker som selger GTA V. Når det er sagt, så har vi ikke benyttet oss av lageret i Sverige til den norske leveransen av GTA V. Med vennlig hilsen, CDON.COM 6 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser for meg en som ble drittlei av å vente på GTA V etter å ha sett alle streamene med folk som prøver å komme seg inn i militærbasen for å stjele godsakene der inne, og bestemte seg for å forsøke selv... Please, ingen spoilers. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei hei, alle spente GTA fans! Ser det går mye rykter om hvem som har fått og ikke fått spillet. Noen har til og med mottatt det allerede! Når du forhåndsbestiller en vare skal du ha den på release datoen, vi sender derfor ut varen i tide, slik at du får den på utgivelsesdatoen så lenge ikke noe uventet skjer. Vi kan for eksempel ikke påvirke postgangen. Det finnes regler og bestemmelser som gjør at vi ikke får lov til å sende ut spillet for tidlig. Dette er regler som Rockstar Games har for alle butikker som selger GTA V. Når det er sagt, så har vi ikke benyttet oss av lageret i Sverige til den norske leveransen av GTA V. Med vennlig hilsen, CDON.COM Dere får nok en del ufortjent ris noen ganger, uten at folk forstår at det er regler å forholde seg til, spesielt ved store releaser som denne. Bra at dere kommer hit og oppklarer saken hvertfall. 2 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faens gamezone, aldri mer foehåndsbestilling. Hva er vitsen når man får det senere enn ved å gå på butikken? Nettopp fordi du skal slippe å dra til butikken for skaffe spillet. Det har ALDRI vært en regel at man får spill før release ved forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da har man jo på en måte garanti for at man får spillet, og ikke risikerer at det er tomt i butikkene. Men ja, jeg deler din sorg. Fikk også epost fra Elkjøp om spillet er sendt i DAG, og en skal jo kunne forvente at man skal få varen seinest på release ved forhåndsbestilling -.- på en måte, posten kan fucke opp, og gamezone kan fucke opp. Plutselig får jeg det 1 uke etter release liksom... skal vel godt gjøres at det blir utsolgt overalt i butikkene, kunne eventuelt ha forhåndsbestilt i en butikk. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei hei, alle spente GTA fans! Ser det går mye rykter om hvem som har fått og ikke fått spillet. Noen har til og med mottatt det allerede! Når du forhåndsbestiller en vare skal du ha den på release datoen, vi sender derfor ut varen i tide, slik at du får den på utgivelsesdatoen så lenge ikke noe uventet skjer. Vi kan for eksempel ikke påvirke postgangen. Det finnes regler og bestemmelser som gjør at vi ikke får lov til å sende ut spillet for tidlig. Dette er regler som Rockstar Games har for alle butikker som selger GTA V. Når det er sagt, så har vi ikke benyttet oss av lageret i Sverige til den norske leveransen av GTA V. Med vennlig hilsen, CDON.COM Takk for innlegget ditt! Dette er betryggende for meg som har forhåndsbestilt fra dere Rekner med at siden dere ikke har benyttet dere av lageret i Sverige, er det fra et Norskt lager denne gangen ;-) Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i posten - elkjøp oslo, sendt på fredag. Noen som blir med på riot ? 4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ordre sendt, biiaatch! Nå får dere bare be til høyere makter om at dere ikke har vært for sent ute med sendingen, Elkjøp. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nettopp fordi du skal slippe å dra til butikken for skaffe spillet. Det har ALDRI vært en regel at man får spill før release ved forhåndsbestilling. kanskje ikke, men får man ETTER release så skal det faen meg saksøkes Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i posten - elkjøp oslo, sendt på fredag. Noen som blir med på riot ? Elkjøp, Oslo her og.. Ikke sjekket posten ennå, men om det ikke ligger der er jeg med på riot. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 kanskje ikke, men får man ETTER release så skal det faen meg saksøkes Lykke til med å komme noen vei med det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå