Emils. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror ikke det er noen vits å vente fra Elkjøp. De har sendt alle spillene inn til hovedlageret i Norge slik at de sender derfra så alle har det på release. Det er ei noen vits å klage på Elkjøp eller andre, det er Rockstar som har pålagt dem å drøye det. 2 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Søringene er kasta under en buss >.< Skal være ærlig å si at jeg er litt skuffet, ihvertfall når spillet dukker opp rundt på østlandet fra samme nettbutikk. Muligens sorteringen her nede går litt tregt, lange røykepauser og mye kaffe Fikk også beskjed om at det var sendt nå... Skuffet meg, forventer å ha det på dagen når jeg forhåndsbestiller for så lenge siden. Lurer på å gå ned på Gamezone i Kr.sand og kjøpe for deretter sende tilbake fra cdon Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Skuffet over CDON, har forhåndsbestilt der, og først NÅ fikk jeg mail om at pakken var sendt i dag. Jeg hadde ikke forventet å få spillet i dag, og kommer heller ikke til å lage noe rabalder for at jeg ikke får den i morgen, jeg har mye annet å ta meg til, så overlever om jeg må vente noen dager til, men syns likevel det er skuffende når de på mange måter lover at man skal få spillet på releasedagen, eller ivhertfall at de skal sende ut spillet i god tid nok til at man skal få det på release. Skjønner at postgang o.l. kan gjøre at ting ikke blir helt som planlagt, men at de sender ut dagen før, er altfor seint i forhold til hva de har lovet. Så ja, jeg er skuffet. Edit: Skulle det nå likevel vise seg at jeg faktisk får spillet i morgen, så skal jeg svelge kritikken min. Syns ellers det er helt latterlig med alle som klager over at de ikke har fått spillet i dag. Release er ikke før imorgen, ingenting tilsier at du skal ha det i dag. Endret 16. september 2013 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk svar på Elkjøp sin facebook om at spillet blir sendt i dag :/ Så kommer nok ikke til å få spillet i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i postkassen nei. Men så at det ikke sto klart tallet på huset mitt på kassen, så etter jeg så at den var tom skrev jeg en fin stor "8"-tall der. Håper det ikke er grunnen til at jeg ikke fikk pakken av postmannen i dag.... Men tviler uansett, Elkjøp sin levering kommer jo ikke til noen i dag virker det som. Fikk svar på Elkjøp sin facebook om at spillet blir sendt i dag :/ Så kommer nok ikke til å få spillet i morgen. Det er jo helt latterlig at folk ikke får spillet i morgen. Da blir det kaos. Regner med at det ikke bruker mer enn en dag til Bergen, så jeg tror jeg får den i morgen da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått 360-utgaven fra Gamezone i posten, eller er det bare PS3? Jeg fikk i dag.. 2 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i postkassen nei. Men så at det ikke sto klart tallet på huset mitt på kassen, så etter jeg så at den var tom skrev jeg en fin stor "8"-tall der. Håper det ikke er grunnen til at jeg ikke fikk pakken av postmannen i dag.... Men tviler uansett, Elkjøp sin levering kommer jo ikke til noen i dag virker det som. Det er jo helt latterlig at folk ikke får spillet i morgen. Da blir det kaos. Regner med at det ikke bruker mer enn en dag til Bergen, så jeg tror jeg får den i morgen da. Jeg bor like ved Lillehammer, men har bare opplevd 1 gang at jeg har fått noe dagen etter det har blitt sendt. Og det var fra komplett som sendte tidlig på dagen Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg fikk i dag.. Vil også ha i dag... Hvor bor du? Bestilte også fra Gamezone. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått fra elkjøp ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg bor like ved Lillehammer, men har bare opplevd 1 gang at jeg har fått noe dagen etter det har blitt sendt. Og det var fra komplett som sendte tidlig på dagen Du får nok på onsdag da... uff. Håper virkelig Elkjøp greier å levere det til lanseringsdatoen ellers er det stor skuff. Noen som har fått fra elkjøp ? Tror ikke det er mulig mtp at de ikke sendt ut ti noen som helst før i dag. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Først idag ble GTA V sendt ifra komplett.... :/, og jeg bor langt oppi gokk i hutaheita. Blir nok ikke gaming før onsdagen.. huff huff. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som bor rundt mjøsdistriktet som har bestilt fra ludostore og fått det idag eller? Lenke til kommentar
Grumern Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har bestilt fra Komplett og fått det idag? Stod at de sendte spillet i går kl.07.30, så jeg håper på at jeg får det senere i dag Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Første og siste gang jeg bestiller fra Elkjøp. 4 Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen pakke fra GameZone i postkassen her i Oslo i dag. Faen. De siste to månedene har vært som lille julaften for en 8-åring. Nå er ved vi julemiddagen, og venter bare på at sistemann skal spise opp deserten før vi kan begynne å pakke opp gavene. Men herregud så tregt han spiser... 9 Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk mail fra elkjøp på morningen i dag at det har blitt sendt, så da bør det vel være hos meg i morgen! Bor rett utenfor Drammen og postgangen pleier å være grei her! Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen pakke fra Lefdal idag...kjiipt Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Posten må få utrolig mye å gjøre i dag/i morgen med alle pakkene som skal frem. Håper for guds skyld at det ikke blir noen forsinkelser av det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bor ekstremt greit til i Oslo sentrum, og ting pleier å gå radig.. Innbiller meg at siden posten pleier å komme rundt 15.00 er det større sjanse og. Hvis ikke blir det brekk hos postterminalen i natt. 5 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faens gamezone, aldri mer foehåndsbestilling. Hva er vitsen når man får det senere enn ved å gå på butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå